Anonym bruker Skrevet 31. mars 2020 #3 Skrevet 31. mars 2020 Tar det samme som jeg pleier, men merker at det må være mange som tar mye mer for nå har de vært tom for vitaminer på butikken i lang tid 😕 Anonymkode: 304ee...030
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2020 #4 Skrevet 31. mars 2020 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Tar det samme som jeg pleier, men merker at det må være mange som tar mye mer for nå har de vært tom for vitaminer på butikken i lang tid 😕 Anonymkode: 304ee...030 Ja ser det. Jeg tar mer nå i disse tider. Alt for å styrke immunforsvaret. Føler meg allerede mye bedre🌼 Anonymkode: 99123...63d
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2020 #5 Skrevet 31. mars 2020 Det hjelper jo ikke med vitaminer 🤦♀️ selvfølgelig er enkelte vitaminer bra for immunforsvaret, men bare så mye man trenger (og det får du gjerne gjennom maten). Å ta ekstra gjør ingen ting Anonymkode: 72bc9...cbd
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2020 #6 Skrevet 31. mars 2020 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Ja ser det. Jeg tar mer nå i disse tider. Alt for å styrke immunforsvaret. Føler meg allerede mye bedre🌼 Anonymkode: 99123...63d Hva har du tatt som gjør at du føler deg mye bedre? Anonymkode: 9bf92...34e
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2020 #7 Skrevet 31. mars 2020 5 minutes ago, Anonym bruker said: Ja ser det. Jeg tar mer nå i disse tider. Alt for å styrke immunforsvaret. Føler meg allerede mye bedre🌼 Anonymkode: 99123...63d Da har du vel hatt en mangel da. Du har ikke plutselig bare blitt ekstra frisk Anonymkode: 72bc9...cbd
Tiin Skrevet 31. mars 2020 #8 Skrevet 31. mars 2020 5 minutter siden, Anonym bruker skrev: Det hjelper jo ikke med vitaminer 🤦♀️ selvfølgelig er enkelte vitaminer bra for immunforsvaret, men bare så mye man trenger (og det får du gjerne gjennom maten). Å ta ekstra gjør ingen ting Anonymkode: 72bc9...cbd Bare tull. Jeg har tatt vitaminer hele livet mitt uten pause. Mangler aldri noe. Er aldri syk og har en veldig sterk fysikk. Jeg begynte plutselkg miste masse hår osv siden legen ikke steder for mineraler viste det seg via en klinikk at jeg manglet sink. Når jeg tok det rettet alt seg. Jeg tar daglig viktige vitaminer. Naturlige vitaminer. Og hadde aldri klart å få i meg dette via kosten.
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2020 #9 Skrevet 31. mars 2020 3 minutter siden, Anonym bruker skrev: Da har du vel hatt en mangel da. Du har ikke plutselig bare blitt ekstra frisk Anonymkode: 72bc9...cbd Tydeligvis men ikke noe som har vist seg nevneverdig på blodprøver. Men nå er det mye disse legene ikke tester også da 👍 Anonymkode: 99123...63d
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2020 #10 Skrevet 31. mars 2020 7 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hva har du tatt som gjør at du føler deg mye bedre? Anonymkode: 9bf92...34e Magnesium og kalsium, multivitamin, q10, omega 3, sink, b vitamin, og store doser c vitamin Anonymkode: 99123...63d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå