Anonym bruker Skrevet 31. mars 2020 #1 Skrevet 31. mars 2020 Jeg spiller Angry Birds 2 đ pĂ„ mobilen.. Og lurte pĂ„ noe i spillet! NĂ„r jeg spiller âMighty Eagleâ er det scoreboard, bĂ„de for Local og Global. Men jeg forstĂ„r liksom ikke hva Local er?? đ€Ș Typ jeg lurer pĂ„ hva/hvilke omrĂ„der det omfatter.... Hvem spiller jeg mot da liksom! Om det er noen andre som sitter og pusler med Angry birds đ đ Anonymkode: e05a6...1ea
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2020 #2 Skrevet 31. mars 2020 Jeg spiller đđ, men vet ikke det du spĂžr om đ. Anonymkode: f464e...800
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2020 #3 Skrevet 31. mars 2020 Nei. Jeg liker bedre Ă„ «spille» Duolingo đ Anonymkode: 5357b...501
Anonym bruker Skrevet 2. april 2020 #4 Skrevet 2. april 2020 PĂ„ 31.3.2020 den 21.16, Anonym bruker skrev: Jeg spiller đđ, men vet ikke det du spĂžr om đ. Anonymkode: f464e...800 SĂ„ gĂžy! đ Anonymkode: e05a6...1ea
Anonym bruker Skrevet 2. april 2020 #5 Skrevet 2. april 2020 PĂ„ 31.3.2020 den 20.58, Anonym bruker skrev: Jeg spiller Angry Birds 2 đ pĂ„ mobilen.. Og lurte pĂ„ noe i spillet! NĂ„r jeg spiller âMighty Eagleâ er det scoreboard, bĂ„de for Local og Global. Men jeg forstĂ„r liksom ikke hva Local er?? đ€Ș Typ jeg lurer pĂ„ hva/hvilke omrĂ„der det omfatter.... Hvem spiller jeg mot da liksom! Om det er noen andre som sitter og pusler med Angry birds đ đ Anonymkode: e05a6...1ea Jeg spiller Angry Birds 2. Har biller meg inn at local mĂ„ vĂŠre Norge. Men det er bare noe jeg tror, ikke noe jeg vet. Hvor langt har du spilt, da? Anonymkode: 3674c...cf5
Anonym bruker Skrevet 2. april 2020 #6 Skrevet 2. april 2020 12 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg spiller Angry Birds 2. Har biller meg inn at local mĂ„ vĂŠre Norge. Men det er bare noe jeg tror, ikke noe jeg vet. Hvor langt har du spilt, da? Anonymkode: 3674c...cf5 Jeg tenkte ogsĂ„ det, mens samboer mente det var enda mer lokalt! Typ fylke.. Men jeg finner liksom ikke et eneste navn som kan minne om norsk đ SĂ„ fĂžlte det mĂ„tte vĂŠre litt bredere enn som sĂ„.. Hvor langt jeg har spilt? PĂ„ det âbrettetâ er vi bare pĂ„ 101. Vi spiller mest PvP (amethyst League), klan og mighty Eagle âșïž du da? Vi spilte en god del for et par Ă„r tilbake, sĂ„ vi starta helt pĂ„ nytt igjen i januar đ Anonymkode: e05a6...1ea
Anonym bruker Skrevet 2. april 2020 #7 Skrevet 2. april 2020 12 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg tenkte ogsĂ„ det, mens samboer mente det var enda mer lokalt! Typ fylke.. Men jeg finner liksom ikke et eneste navn som kan minne om norsk đ SĂ„ fĂžlte det mĂ„tte vĂŠre litt bredere enn som sĂ„.. Hvor langt jeg har spilt? PĂ„ det âbrettetâ er vi bare pĂ„ 101. Vi spiller mest PvP (amethyst League), klan og mighty Eagle âșïž du da? Vi spilte en god del for et par Ă„r tilbake, sĂ„ vi starta helt pĂ„ nytt igjen i januar đ Anonymkode: e05a6...1ea Jeg tenker at nĂ„ vet jeg jo ikke i det hele tatt. Jeg har googlet og googlet  SĂ„ local er altsĂ„ 200 av local flock (hvem nĂ„ det mĂ„tte vĂŠre) PĂ„ brettet er jeg pĂ„ 1546  Er ikke ofte jeg gidder spille brettet. Bruker som oftest spille daily event, mgjty eagle og om det er noe annet event.  Er ikke villig til Ă„ putte penger i Ă„ spille, sĂ„ da gĂ„r det ganske smĂ„tt Anonymkode: 3674c...cf5
Anonym bruker Skrevet 2. april 2020 #8 Skrevet 2. april 2020  5 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg tenker at nĂ„ vet jeg jo ikke i det hele tatt. Jeg har googlet og googlet  SĂ„ local er altsĂ„ 200 av local flock (hvem nĂ„ det mĂ„tte vĂŠre) PĂ„ brettet er jeg pĂ„ 1546  Er ikke ofte jeg gidder spille brettet. Bruker som oftest spille daily event, mgjty eagle og om det er noe annet event.  Er ikke villig til Ă„ putte penger i Ă„ spille, sĂ„ da gĂ„r det ganske smĂ„tt Anonymkode: 3674c...cf5 Local flock? Hva vil det si? Hehe đ Wow, da har du kommet langt!! NĂ„ har vi bare spilt litt nĂ„ og da i et par mĂ„neder, men likevel. Vi bruker heller ikke penger pĂ„ det đ Absolutt ikke verdt det! Hehe Anonymkode: e05a6...1ea
Anonym bruker Skrevet 2. april 2020 #9 Skrevet 2. april 2020 3 minutter siden, Anonym bruker skrev:  Local flock? Hva vil det si? Hehe đ Wow, da har du kommet langt!! NĂ„ har vi bare spilt litt nĂ„ og da i et par mĂ„neder, men likevel. Vi bruker heller ikke penger pĂ„ det đ Absolutt ikke verdt det! Hehe Anonymkode: e05a6...1ea Jeg fant aldri ut hva local flock var  Naboene mine? Sikkert 200 random folk eller de du kjenner pĂ„ fb som spiller  Anonymkode: 3674c...cf5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere
Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nÄ