GĂ„ til innhold

Noen som spiller Angry Birds 2? 🐩

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg spiller Angry Birds 2 😅 pĂ„ mobilen.. Og lurte pĂ„ noe i spillet!

NĂ„r jeg spiller ‘Mighty Eagle’ er det scoreboard, bĂ„de for Local og Global. Men jeg forstĂ„r liksom ikke hva Local er?? đŸ€Ș Typ jeg lurer pĂ„ hva/hvilke omrĂ„der det omfatter.... Hvem spiller jeg mot da liksom! Om det er noen andre som sitter og pusler med Angry birds 😅😂

Anonymkode: e05a6...1ea

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg spiller 😉😀, men vet ikke det du spþr om 🙂. 

Anonymkode: f464e...800

Skrevet

Nei. Jeg liker bedre Ă„ «spille» Duolingo 😛 

Anonymkode: 5357b...501

Skrevet
PĂ„ 31.3.2020 den 21.16, Anonym bruker skrev:

Jeg spiller 😉😀, men vet ikke det du spþr om 🙂. 

Anonymkode: f464e...800

SĂ„ gĂžy! 😋 

Skrevet
PĂ„ 31.3.2020 den 20.58, Anonym bruker skrev:

Jeg spiller Angry Birds 2 😅 pĂ„ mobilen.. Og lurte pĂ„ noe i spillet!

NĂ„r jeg spiller ‘Mighty Eagle’ er det scoreboard, bĂ„de for Local og Global. Men jeg forstĂ„r liksom ikke hva Local er?? đŸ€Ș Typ jeg lurer pĂ„ hva/hvilke omrĂ„der det omfatter.... Hvem spiller jeg mot da liksom! Om det er noen andre som sitter og pusler med Angry birds 😅😂

Jeg spiller Angry Birds 2. Har biller meg inn at local mÄ vÊre Norge. Men det er bare noe jeg tror, ikke noe jeg vet. :)

Hvor langt har du spilt, da? 

Anonymkode: 3674c...cf5

Skrevet
12 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg spiller Angry Birds 2. Har biller meg inn at local mÄ vÊre Norge. Men det er bare noe jeg tror, ikke noe jeg vet. :)

Hvor langt har du spilt, da? 

Jeg tenkte ogsĂ„ det, mens samboer mente det var enda mer lokalt! Typ fylke.. Men jeg finner liksom ikke et eneste navn som kan minne om norsk 🙃 SĂ„ fĂžlte det mĂ„tte vĂŠre litt bredere enn som sĂ„..

Hvor langt jeg har spilt? PĂ„ det ‘brettet’ er vi bare pĂ„ 101. Vi spiller mest PvP (amethyst League), klan og mighty Eagle â˜ș du da? 
Vi spilte en god del for et par Ă„r tilbake, sĂ„ vi starta helt pĂ„ nytt igjen i januar 😅

Skrevet
12 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg tenkte ogsĂ„ det, mens samboer mente det var enda mer lokalt! Typ fylke.. Men jeg finner liksom ikke et eneste navn som kan minne om norsk 🙃 SĂ„ fĂžlte det mĂ„tte vĂŠre litt bredere enn som sĂ„..

Hvor langt jeg har spilt? PĂ„ det ‘brettet’ er vi bare pĂ„ 101. Vi spiller mest PvP (amethyst League), klan og mighty Eagle â˜ș du da? 
Vi spilte en god del for et par Ă„r tilbake, sĂ„ vi starta helt pĂ„ nytt igjen i januar 😅

Jeg tenker at nÄ vet jeg jo ikke i det hele tatt. Jeg har googlet og googlet :) SÄ local er altsÄ 200 av local flock (hvem nÄ det mÄtte vÊre)

PÄ brettet er jeg pÄ 1546 :) Er ikke ofte jeg gidder spille brettet. Bruker som oftest spille daily event, mgjty eagle og om det er noe annet event.  Er ikke villig til Ä putte penger i Ä spille, sÄ da gÄr det ganske smÄtt :)

Skrevet

5 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg tenker at nÄ vet jeg jo ikke i det hele tatt. Jeg har googlet og googlet :) SÄ local er altsÄ 200 av local flock (hvem nÄ det mÄtte vÊre)

PÄ brettet er jeg pÄ 1546 :) Er ikke ofte jeg gidder spille brettet. Bruker som oftest spille daily event, mgjty eagle og om det er noe annet event.  Er ikke villig til Ä putte penger i Ä spille, sÄ da gÄr det ganske smÄtt :)

Local flock? Hva vil det si? Hehe 😅

Wow, da har du kommet langt!! NĂ„ har vi bare spilt litt nĂ„ og da i et par mĂ„neder, men likevel. Vi bruker heller ikke penger pĂ„ det 🙂 Absolutt ikke verdt det! Hehe

Skrevet
3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Local flock? Hva vil det si? Hehe 😅

Wow, da har du kommet langt!! NĂ„ har vi bare spilt litt nĂ„ og da i et par mĂ„neder, men likevel. Vi bruker heller ikke penger pĂ„ det 🙂 Absolutt ikke verdt det! Hehe

Jeg fant aldri ut hva local flock var :) Naboene mine? Sikkert 200 random folk eller de du kjenner pÄ fb som spiller :)

Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere

Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nÄ
  • Opprett ny...