Gå til innhold

Tror det har klikket fullstendig for meg..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en ung og kjekk gynekolog og jeg er midt oppi utredning for noe forferdelig trist og jeg er egentlig i bunnløs sorg. Jeg har samboer og elsker samboeren min over alt på jord, men både i dag og i forrige uke har jeg tatt meg i å pynte meg fordi jeg har hatt time til gynekologen. 

Har det klikket fullstendig for meg eller?? Gynekologen min er utrolig dyktig, faglig engasjert og så forsiktig og behagelig i utførelse. Han er også veldig empatisk og har omsorg for pasientene sine. Grunnet dette vil jeg virkelig ikke bytte gynekolog, men kanskje jeg burde? 

Anonymkode: 821f7...24d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er ganske vanlig å føle på noe av det du nå føler på overfor en behandler.

Han representerer trygghet og håp for deg, og i tillegg synes du han er en sympatisk person.

Du vet at du elsker samboeren din, så ikke legg så mye i det med gynekologen. Bare sett pris på at du har fått en gynekolog som tar deg på alvor og behandler deg med respekt og omtanke på en profesjonell måte.

Ingen grunn til å bytte ham ut fra det du skriver her, etter min mening.

Anonymkode: d7977...060

Skrevet

Tror ikke dette er noe å bry seg om, han har stor betydning i livet ditt nå. Og derfor vil du pynte deg. Sikkert også pga situasjonen din og verden generelt. Håper du er frisk ❤️

Anonymkode: 7e5c6...191

Skrevet
19 timer siden, Anonym bruker skrev:

Det er ganske vanlig å føle på noe av det du nå føler på overfor en behandler.

Han representerer trygghet og håp for deg, og i tillegg synes du han er en sympatisk person.

Du vet at du elsker samboeren din, så ikke legg så mye i det med gynekologen. Bare sett pris på at du har fått en gynekolog som tar deg på alvor og behandler deg med respekt og omtanke på en profesjonell måte.

Ingen grunn til å bytte ham ut fra det du skriver her, etter min mening.

Anonymkode: d7977...060

6 timer siden, Anonym bruker skrev:

Tror ikke dette er noe å bry seg om, han har stor betydning i livet ditt nå. Og derfor vil du pynte deg. Sikkert også pga situasjonen din og verden generelt. Håper du er frisk ❤️

Anonymkode: 7e5c6...191

Tusen hjertelig takk for gode ord❤️

Anonymkode: 821f7...24d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...