Gå til innhold

Messenger på Facebook


Anbefalte innlegg

Skrevet

Flere enn meg som ikke kommer inn på messenger? Den står bare å henger, og jeg har installert app på nytt, skrudd av og på tlf.. eneste måten å få lese meldinger på er gjennom datamaskin. Prøvde fra iPad og. Samme problem som på mobilen..

Anonymkode: 0add6...1a2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Funker helt fint her. Bruker mobil.

Anonymkode: 4fb04...1ee

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Funker helt fint her. Bruker mobil.

Anonymkode: 4fb04...1ee

Takk for svar. Startet med at jeg ikke fikk opp bilder, så prøvde å laste opp app på nytt og nå bare henger den

Anonymkode: 0add6...1a2

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Takk for svar. Startet med at jeg ikke fikk opp bilder, så prøvde å laste opp app på nytt og nå bare henger den

Anonymkode: 0add6...1a2

Hadde det problemet for en stund siden på mobilen. Avinstallerte appen ventet noen timer og lastet den ned på nytt. Så fungerte det fint igjen.

Anonymkode: 7347c...efb

Skrevet
9 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hadde det problemet for en stund siden på mobilen. Avinstallerte appen ventet noen timer og lastet den ned på nytt. Så fungerte det fint igjen.

Anonymkode: 7347c...efb

Takk! Da skal jeg avinstallere og vente noen timer :) prøvde igjen med en gang jeg..

Anonymkode: 0add6...1a2

Skrevet

Samme problemet idag. Har prøvd å slette app, laste opp på nytt, skru av og på tlf. Rart hvor avhengig man blir av sosiale medier Hehe 

Anonymkode: 0add6...1a2

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Samme problemet idag. Har prøvd å slette app, laste opp på nytt, skru av og på tlf. Rart hvor avhengig man blir av sosiale medier Hehe 

Anonymkode: 0add6...1a2

Så bra! Da kan du benytte sjansen til å kvitte deg med avhengigheten. Hehe

Anonymkode: d86e2...d24

Skrevet
9 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Så bra! Da kan du benytte sjansen til å kvitte deg med avhengigheten. Hehe

Anonymkode: d86e2...d24

Hehe ja. Bare så typisk det skjer nå når man ikke kan være så sosial på andre måter Hehe 

Anonymkode: 0add6...1a2

Skrevet

Ha du sjekka om det er oppdateringar på tlf du ikkje har installert? 

Anonymkode: b668e...687

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Ha du sjekka om det er oppdateringar på tlf du ikkje har installert? 

Anonymkode: b668e...687

Ja, jeg tror jeg skal ha prøvd alt.. skjønner ikke hva som er galt.

Anonymkode: 0add6...1a2

Skrevet
På 1.4.2020 den 10.14, Anonym bruker skrev:

Ja, jeg tror jeg skal ha prøvd alt.. skjønner ikke hva som er galt.

Anonymkode: 0add6...1a2

Prøv å slå av tlf og så på igjen etter en liten stund, så avinstaller og last opp på nytt.

Anonymkode: 7347c...efb

Skrevet
11 timer siden, Anonym bruker skrev:

Prøv å slå av tlf og så på igjen etter en liten stund, så avinstaller og last opp på nytt.

Anonymkode: 7347c...efb

Takk:) gikk noen dager så var alt tilbake til normalen :)

Anonymkode: 0add6...1a2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...