Anonym bruker Skrevet 31. mars 2020 #1 Skrevet 31. mars 2020 Hei, Er jeg å regne som eneforsørger selv om vi har 50/50 deling på barnet? At jeg har 20 sykt barn dager til vanlig(40 nå i disse koronatider)? Blir ikke helt klok på nav sine sider angående dette. Noen som vet? Anonymkode: e23e6...c67
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2020 #2 Skrevet 31. mars 2020 Nei, dere har til vanlig 10 dager hver. Og 20 dager hver nå. Dette er jo i grunn ganske logisk, hvis ikke ville jo dere begge hatt 40 dager hver nå. Det er jo selvfølgelig ikke tilfelle. Anonymkode: cd0f8...112
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå