Gå til innhold

Finnes det noe kontroll på krisepakkene, at de


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

går til ærlige og seriøse bedrifter og ikke i lomma på uærlige bedriftsledere som allerede har kjørt bedriften sin i kne i forkant?

Mange flinke ledere. Men narsissisme er mer utbredt i den køen enn blant  noen andre. Med sterk konkurranse  av folk i politikk og underholdning.

Anonymkode: 586e7...639

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det kommer garantert til å være de som er mest utspekulerte som karrer til seg mest. Type den bedrift som ser etter alle smutthull for å betale minst mulig skatt. Disse bedriftene er ofte god til lobbyvirksomhet og har derfor gode kontakter. 

Vi driver vår egen familiebedrift og jeg mener det er viktig at de strammer inn på det å ta ut utbytte til de som skal få tilskudd. Dette er forsåvidt noe FRP (Listhaug) ikke ville for de mente at her ville jo bedriftene gjøre det rette uansett. Hun har iallefall ikke sett det som jeg har sett opp i gjennom årene, jeg mener det er mange ulver i fåreklær som vet å skaffe seg mest mulig av et gode samt gi minst mulig tilbake. 

Mange gode bedriftseiere også, det skal sies men her må regjeringen/stortinget være føre var på hvem de gir støtte til. 

 

Anonymkode: e4100...c1a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...