Gå til innhold

«Du er ikke fin likevel»


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Har såååå lyst å si det, men har holdt meg. Men omgås dessverre ei som er veldig opptatt av seg selv. Vi venter alltid en halv tine ekstra mens hun er foran speilet når vi skal ut, og hun er et mareritt å shoppe med. 
i tillegg grusomt oppmerksomhetssyk! 
 

men hun er liksom ikke fin enten det er ditt eller datt hun går med! Så hvorfor er det liksom så viktig?

Anonymkode: fd3ea...fd6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Har såååå lyst å si det, men har holdt meg. Men omgås dessverre ei som er veldig opptatt av seg selv. Vi venter alltid en halv tine ekstra mens hun er foran speilet når vi skal ut, og hun er et mareritt å shoppe med. 
i tillegg grusomt oppmerksomhetssyk! 
 

men hun er liksom ikke fin enten det er ditt eller datt hun går med! Så hvorfor er det liksom så viktig?

Anonymkode: fd3ea...fd6

Hæ. det er da ingenting av det du forteller her som gjør at hun fortjener en så ondskapsfull kommentar. I alle dager, hva er det som feiler deg?

Anonymkode: a5199...21a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og det er du som avgjør hvem som er fin og ikke fin? For noen så ser kanskje ikke du ut som en diamant heller, men et troll. Så tenker at du som venn som tenker slik er utrolig slem.

Anonymkode: 37247...8ba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor i alle dager gidder du å omgås en person som du så tydelig hater- blir kvalm av? 

Anonymkode: 1fd5b...796

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg las overskriften din trodde jeg at du hadde sagt til en person at ho eller han var fin, og hadde lyst til å trekke det tilbake. Men du mente at personen ikkje er fin uansett hva ho eller han gjør av anstrengelser?

Anonymkode: cd8c4...ac6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, Anonym bruker skrev:

Har såååå lyst å si det, men har holdt meg. Men omgås dessverre ei som er veldig opptatt av seg selv. Vi venter alltid en halv tine ekstra mens hun er foran speilet når vi skal ut, og hun er et mareritt å shoppe med. 
i tillegg grusomt oppmerksomhetssyk! 
 

men hun er liksom ikke fin enten det er ditt eller datt hun går med! Så hvorfor er det liksom så viktig?

Anonymkode: fd3ea...fd6

Det har ikke slått deg at det er derfor da? At hun også synes hun ikke er fin og dermed strever med å gå ut? Når i tillegg vennene(??) hennes også synes det så hjelper jo ikke det på selvtilliten hennes. 

Anonymkode: ee498...9ea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men du er i hvert fall ikke fin innvendig. 

Vemmelige menneske. 

Anonymkode: 41276...b86

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, Anonym bruker skrev:

Hæ. det er da ingenting av det du forteller her som gjør at hun fortjener en så ondskapsfull kommentar. I alle dager, hva er det som feiler deg?

Anonymkode: a5199...21a

Skolene har stengt....

Anonymkode: ac05b...77a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det er en fjortis og at hun skal frem til at venninnen ikke blir fornøyd uansett.

Anonymkode: ac05b...77a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, Anonym bruker skrev:

Har såååå lyst å si det, men har holdt meg. Men omgås dessverre ei som er veldig opptatt av seg selv. Vi venter alltid en halv tine ekstra mens hun er foran speilet når vi skal ut, og hun er et mareritt å shoppe med. 
i tillegg grusomt oppmerksomhetssyk! 
 

men hun er liksom ikke fin enten det er ditt eller datt hun går med! Så hvorfor er det liksom så viktig?

Anonymkode: fd3ea...fd6

Betre å vere sjølvopptatt en ondskapsfull. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...