Gå til innhold

Flere med barn som sliter med søvn i dag?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jepp, har en 3 åring, tog lang tid å legge og våkna 1 time tidligere 😜

Anonymkode: 8170a...b71

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det trur jeg de fleste barn har.. og jeg må si meg rimelig lei av den klokke stillingen 2 ganger i året! Man ødelegger så mye for barna med dette og de som har vanlige søvn problemer fra før av

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, frustrertfrue33 skrev:

Det trur jeg de fleste barn har.. og jeg må si meg rimelig lei av den klokke stillingen 2 ganger i året! Man ødelegger så mye for barna med dette og de som har vanlige søvn problemer fra før av

Ja, jeg er lei selv. Kan ikke skjønne at det må ta så lang tid å avskaffe den ordningen når de først har sagt de skal gjøre det?

Her sovna min til slutt, halv tolv, og stod opp 07.15, niåring, så i dag blir en artig dag.. 

hi

Anonymkode: 2d6ab...91f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner ikke at stillingen skal ha så mye å si? Minste her sov fra 18-6. Nå når vi stilte en time fram la han seg 19 og sov til 7. (Altså 18-6 gammel tid). Mellomste la seg kl 21 (20 vanlig)

 

men klart viss en forventer at ungen skal legge seg kl 20 hver kveldså vil kroppen føle den bare er 19 i en periode.

i tillegg er vi beviste på å ha ungene ute og i aktivitet de dagene klokkene stilles.

Anonymkode: a4e7b...f9f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei. Mine på 3 og 4,5 snur på en tiøring. Men de (spesielt den minste) kan fort våkne 3-4 ganger pr natt. I natt sov de begge i sine senger hele natten. 19:00-07:15. En deilig natt, mao ☺️

Anonymkode: 85bd7...a02

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min 10-åring bruker overraskende lang tid på å snu om, så han har hatt problemer med å sovne to kvelder nå.

Anonymkode: 644c1...2e1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Min 10-åring bruker overraskende lang tid på å snu om, så han har hatt problemer med å sovne to kvelder nå.

Anonymkode: 644c1...2e1

Min 10-åring har samme problemet. Hver dag er det morgenmøte online med lærer halv 9, i dag gikk jeg inn 3 minutter før bare for å sjekke at hun var logget på og det var hun.

Når jeg gikk inn for å sjekke etter morgenmøte hadde startet så lå hun å sov så måtte derfor vekkes 😶

Det tar ofte mange dager før hun tilpasser seg sommertid/vinterstid. 

Anonymkode: 839aa...145

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg skjønner ikke at stillingen skal ha så mye å si? Minste her sov fra 18-6. Nå når vi stilte en time fram la han seg 19 og sov til 7. (Altså 18-6 gammel tid). Mellomste la seg kl 21 (20 vanlig)

 

men klart viss en forventer at ungen skal legge seg kl 20 hver kveldså vil kroppen føle den bare er 19 i en periode.

i tillegg er vi beviste på å ha ungene ute og i aktivitet de dagene klokkene stilles.

Anonymkode: a4e7b...f9f

Hi her. Jeg gjør det samme, men ungen sovnet likevel ikke før nærmere 12 på natta. Jeg selv våkner grytidlig, gjerne rundt 6, selvom jeg er oppe litt lenger enn vanlig (og omvendt når klokka stilles andre veien). 
 

vi er masse ute i friskluft, trener hver dag, spiser sunt, og ha aldri problem med søvnen utenom disse dagene etter at klokka stilles.

Det har jo åpenbart mye å si for mange. Det er blant annet flere hjerteinfarkt dagen etter klokka stilles enn det er ellers. 
 

Heldig er dere som slipper å merke noe til det :) Jeg håper likevel de gir seg med det snart, det er en skikk som er helt unødvendig i vår moderne tid.

Anonymkode: 2d6ab...91f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...