Gå til innhold

Savner din 13-14 åring skolen?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Min savner friminutt, venner....men utover det storkoser han seg med hjemmeskole. Savner ikke lærerne og klasseromsundervisning 🙄

Anonymkode: 93494...3a0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

14-åringen savner venner. 16-åringen er superglad for at han slipper å gå på skolen. Han hår i en dårlig klasse, og lærer mye mer hjemme. 

Anonymkode: 5c361...9cd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Min savner friminutt, venner....men utover det storkoser han seg med hjemmeskole. Savner ikke lærerne og klasseromsundervisning 🙄

Anonymkode: 93494...3a0

Savner klasseromsundervisning, er visst både mye mer å gjøre i hjemmeundervisningen og ikke alltid like klare instruksjoner. Og jeg har bare i blant tid til å hjelpe, og i dag forsto jeg ikke oppgaven selv en gang.

Anonymkode: 73d1f...f12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Savner klasseromsundervisning, er visst både mye mer å gjøre i hjemmeundervisningen og ikke alltid like klare instruksjoner. Og jeg har bare i blant tid til å hjelpe, og i dag forsto jeg ikke oppgaven selv en gang.

Anonymkode: 73d1f...f12

Savner også vennene.

Anonymkode: 73d1f...f12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun savner alt. Klassen, lærere, undervisning, friminutt, lunsjen. Alt! I tillegg alle fritidsaktivitetene. 

Anonymkode: af956...c89

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Savnet venner og idrett. Men trives godt med hjemmeundervisning. De har ett flott opplegg:)

Anonymkode: 16742...c8c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun kjeder seg litt, men klager ikke særlig utover det. Nydelige ungen min 😊 Hun chatter en del med bestevenninna, men har aldri mast om å få gå ut, selv om jeg har sagt hun kan gå en tur med et par venninner om hun vil.

Hun hjelper med rydding, vasker vinduer, rydder kjøkkenet og rommet sitt. Hun er vanligvis en ganske typisk 13-14 åring (minus tenåringsdrama som ikke har dukket opp enda), alltid ute med venner, men nå er hun blitt veldig hjemmekjær.

Anonymkode: 8a173...8d5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...