Gå til innhold

Når du er sliten og ekstremt trøtt. Endrer du deg


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Blir du mindre tålmodig og endrer toneleie i stemmen blant barna? Er det menneskelig og normalt!? 

Anonymkode: cf0b9...84e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, jeg gjør det. Tenker det er helt normalt, men blir det ofte tenker jeg at belastningen på meg er for høy. 

Når jeg er veldig sliten kan jeg også bli veldig fjern overfor barna fordi jeg ikke har mental energi igjen.

Anonymkode: e853d...1ed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Blir du mindre tålmodig og endrer toneleie i stemmen blant barna? Er det menneskelig og normalt!? 

Anonymkode: cf0b9...84e

Ja, det er veldig menneskelig og normalt, så lenge du kjenner på litt dårlig samvittighet etterpå.

Anonymkode: dd13d...e00

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, dessverre. Hører fort når jeg blir en sliten mamma. Prøver å ta meg sammen, beklager om jeg har tråkket over streken og forklarer barna at jeg er sliten så de kan ta hensyn og forstå at noen ganger er mammaer og pappaer slitne også.

Anonymkode: 30e33...d7e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er unormalt å se min søster reagere med å bli utålmodig og endre toneleie foran hennes lille baby om natten feks. 😔

Anonymkode: cf0b9...84e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Jeg synes det er unormalt å se min søster reagere med å bli utålmodig og endre toneleie foran hennes lille baby om natten feks. 😔

Anonymkode: cf0b9...84e

Ja det er ikke bra, hun er nok sliten. Kan dere hjelpe henne på noen måte?

Anonymkode: 30e33...d7e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg synes det er unormalt å se min søster reagere med å bli utålmodig og endre toneleie foran hennes lille baby om natten feks. 😔

Anonymkode: cf0b9...84e

Da hjelper det nok veldig om du dømmer henne litt ekstra fremfor å hjelpe

Anonymkode: 777be...39e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun reagerer litt lettere oppgitt på babyens skrik. Hun er nok sliten. På dagtid er hun kjærlig og god men på natten kan det være som "jada, dette går bra. Stønner seg litt og er annen oppførsel enn på dagtid. 

Tar babyen skade på noe vis? Hun gir jo babyen det som trengs men litt mer sliten og gretten på natt... Hun er nok ikke slem mot babyen på noe vis. 

Anonymkode: cf0b9...84e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg synes det er unormalt å se min søster reagere med å bli utålmodig og endre toneleie foran hennes lille baby om natten feks. 😔

Anonymkode: cf0b9...84e

Da er hun nok sikkert veldig sliten og får for lite søvn. Kan du ta babyen noen ganger når den våkner?

Anonymkode: dd13d...e00

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Hun reagerer litt lettere oppgitt på babyens skrik. Hun er nok sliten. På dagtid er hun kjærlig og god men på natten kan det være som "jada, dette går bra. Stønner seg litt og er annen oppførsel enn på dagtid. 

Tar babyen skade på noe vis? Hun gir jo babyen det som trengs men litt mer sliten og gretten på natt... Hun er nok ikke slem mot babyen på noe vis. 

Anonymkode: cf0b9...84e

Alvorlig talt, reagerer du på det der?! 

Anonymkode: dd13d...e00

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når det blir veldig oppgitt, som huff og ork. Og jaaa da svar til babyen? 

Anonymkode: cf0b9...84e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...