Gå til innhold

Hadde dere kjøpt bærbar pc i bursdagsgave til 8 åringen?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Har ei som snart fyller 8 år og ønsker seg veldig en egen pc..Så lurer på om vi skal kjøpe det til henne selv om vi ikke hadde tenkt å kjøpe så dyr gave til henne (2300 kr). Hadde dere gjort det?

Anonymkode: dd074...228

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja hvis dere har råd og hun ikke har tilgang på pc fra før. Min 8-åring har ikke egen, men han har fri tilgang på min når vi er hjemme. Jeg har den for å jobbe når vi er på reise og bruker kun stasjonær hjemme. Ellers hadde han nok fått egen.

Anonymkode: 9f2d3...59a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ja hvis dere har råd og hun ikke har tilgang på pc fra før. Min 8-åring har ikke egen, men han har fri tilgang på min når vi er hjemme. Jeg har den for å jobbe når vi er på reise og bruker kun stasjonær hjemme. Ellers hadde han nok fått egen.

Anonymkode: 9f2d3...59a

Vi har en stasjonær her hjemme men med 2 søsken som også vil spille med venner, så tenkte vi at det kanskje var greit med egen så slipper det å bli så mye krangling nå i disse coronatidene....Det snakkes mye med venner om dagen..

Hi

Anonymkode: dd074...228

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Vi har en stasjonær her hjemme men med 2 søsken som også vil spille med venner, så tenkte vi at det kanskje var greit med egen så slipper det å bli så mye krangling nå i disse coronatidene....Det snakkes mye med venner om dagen..

Hi

Anonymkode: dd074...228

Da hadde jeg gjort det ja. :) Hvis ikke det gjør for dypt innhugg i økonomien.

Anonymkode: 9f2d3...59a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Da hadde jeg gjort det ja. :) Hvis ikke det gjør for dypt innhugg i økonomien.

Anonymkode: 9f2d3...59a

Storesøster på snart15 år syns vi skal kjøpe en til henne, sikkert for at da slipper hun mas og sutring 😂 Hun ønsker seg egen i konfirmasjonsgave hun eller for pengene hun får i konfirmasjonsgave..

Hi

Anonymkode: dd074...228

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mine har hatt egen ipad på samme alder, så om det er pc som er greia for henne ser jeg ingen grunn til å la være.

Men de billigste pc'ene er ikke noe å spille på altså, de "lagger" noe veldig for de har så liten prosessor eller hva det nå heter.

Anonymkode: e3cc8...e2f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...