Gå til innhold

Ulik praksis i forhold til besøk og det å møtes


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Må sies at ingen i kommunen her er bekreftet smittet, noen få i nabokommunene.

Jeg holder barna hjemme, inne og ute her, men vi treffer ikke andre barn, med unntak av 14 åringen som er ute sammen med en kompis.

Jeg og største barnet er småsyke, jeg lå med feber forrige uke, og ga beskjed om ingen besøk, hadde ingen symptomer på sykdom i helga, men er slapp og "tørr" i halsen i dag, største er slapp og halsvondt, ingen feber. 

I morgen har minste bursdag og søsteren mener jeg er hysterisk som ikke har villet ha besøk, og at de ønsker å komme i morgen med gaver, ettersom jeg ikke har vært i kontakt med andre, kun vært på butikk, og ingen i området har corona, så er neppe det som feiler oss. Men pga astma til ett av barna er jeg litt ekstra forsiktig. 

Er det innenfor med besøk? Er så vanskelig dette, vært "lettere" å forholde seg til om det hadde vært "nærmere" på en måte 😛

Anonymkode: 0a51a...aec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Alle i min familie har kuttet ut besøk på ubestemt tid, dette gjelder familie og andre. Eneste som er på besøk eller på besøk er kjærestentil eldste. Jeg og moren har blitt enige at de kan møtes om det kun er de som møtes. Det har vært greit for de, de har kuttet fysiske møter med ander venner begge to. 
 

Nå jobber jeg, min søster, svoger og min far slik at vi er jo i kontakt med andre uten å være i kontakt med de. Så selv om om mars og april er bursdagsmåneder i familien blir ikke bursdager feiret uteom innenfor huset. Gaver blir sendt i posten. Min mor leverte pakke til barnebarnet i postkassa igår, ringte når hun hadde vært der og gratulerte han med dagen og beskjed om hvor gaven lå. Hysteriske er ingen av oss, men for oss er det en selvfølge å følge rådene som blir gitt. 
 

 

Anonymkode: 51d4f...02a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Alle i min familie har kuttet ut besøk på ubestemt tid, dette gjelder familie og andre. Eneste som er på besøk eller på besøk er kjærestentil eldste. Jeg og moren har blitt enige at de kan møtes om det kun er de som møtes. Det har vært greit for de, de har kuttet fysiske møter med ander venner begge to. 
 

Nå jobber jeg, min søster, svoger og min far slik at vi er jo i kontakt med andre uten å være i kontakt med de. Så selv om om mars og april er bursdagsmåneder i familien blir ikke bursdager feiret uteom innenfor huset. Gaver blir sendt i posten. Min mor leverte pakke til barnebarnet i postkassa igår, ringte når hun hadde vært der og gratulerte han med dagen og beskjed om hvor gaven lå. Hysteriske er ingen av oss, men for oss er det en selvfølge å følge rådene som blir gitt. 
 

 

Anonymkode: 51d4f...02a

Nei du er overhysterisk! Rådene du har fått er at du gjerne kan møte andre men hold litt avstand fra hverandre og ikke for mange på en gang.

Anonymkode: 65823...880

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De er to som er sjuke i huset, og då tek de sjølvsagt ikkje i mot besøk.  Vi har avlyst alle familiebesøk på ubestemt tid, inklusive bursdagsbesøk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi har hatt null kontakt med andre siden 13. mars. Barna på 5 og 1 leker bare med hverandre.

Anonymkode: e8391...afd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...