Gå til innhold

Jeg er katastrofetenker, og tenker dette..


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg føler på mange måter at det ikke er noe igjen av livet. Selv om jeg er «bare» 28. 
Jeg var aldri heldig med interesser, yrkesvalg. Helsen har jeg derimot vært heldig med. Ingen sykdommer i familien eller vært mye syk. 
Men depresjon har jeg fått. 
Det deilige med denne tiden er at det har stoppet for så mange at jeg slipper å føle at jeg går glipp av ting. 
Men jeg vil jo ha tilbake en normal hverdag etter hvert, men her kommer tankene;

hvis det skulle bli krise slik at folk må melde seg frivillig.... hva gjør jeg da? Jeg har allerede lyst å melde meg til enkelte ting dersom det trengs. 
Det jeg bare er «bitter» for er at det var så lite som dukket opp. Jeg rakk ikke å treffe noen kjæreste eller bygge et nytt sterkt nettverk før alt stoppet. 
Jeg ble mobbet i hjembygda mi og har ikke særlig med venner der. Jeg har familien. 
Jeg nekter rett og slett, å bidra i noen «jobb» dersom jeg må jobbe sammen med de som mobbet meg. For de forandrer seg ikke. Mange av dem snur seg vekk når jeg går dem i møte, noen hilser. Det er bare samme gjengen og de er heller ikke lenger interessante for meg å passe inn blandt. For jeg har sett så mye annet verden har å by på. Men så er det kanskje disse her jeg blir sittende igjen med til slutt likevel. De gamle kjedelige som jeg kaller det.

Jeg er ikke interesser i å overleve et slik liv eller bidra til at dem skal få overleve...

 

Anonymkode: 04f24...343

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Hadde du bare blitt født i et annet år enn 1990!

Anonymkode: dc8cc...c08

Er ikke født i 90

Anonymkode: 04f24...343

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Er ikke født i 90

Anonymkode: 04f24...343

Nei, 90 hadde jo vært mye bedre enn 91.

Anonymkode: c0f2b...03b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg begynte på en utdannelse da jeg var 29. Begynte på neste 7-8 år senere.

Nå er jeg 50 år og nyforelsket :D

Du har masse tid foran deg hvis du bruker den riktig, til å bli frisk, gjøre noe fornuftig med dagene og livet ditt.

Det er opp til deg. Å henge på nettet og skrive negative ting om deg selv og andre har ikke hjulpet deg tidligere, og det vil ikke gjøre det nå heller. Gjør noe helt annet. Verden kommer tilbake til en ny normal etterhvert, bruk tiden nå godt slik at du er best mulig rustet den dagen livet går tilbake til en mer normal hverdag igjen.

Anonymkode: 02ae6...bb9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...