Gå til innhold

Meditasjon og reaksjonen som kom


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

I en stressende hverdag med 100% jobb innen helsevesenet og med 3 barn hjemme tenkte jeg å starte med yoga igjen. Så satte på en spilleliste på Spotify for å stresse ned (stress relief het listen, nydelig fin) og satte i øreproppene.

Datteren min ble litt nysgjerrig på hva jeg drev med, så hun fikk høre i ene øret. Ba henne lukke øynene, puste inn med nesa og ut munn og at hun skulle tenke på en plass som ga henne trygghet. Vi ble begge så rolige og jeg endte plutselig opp med å gråte. 

Så til mitt spm, noen som har opplevd å gråte av meditasjon? Var ikke en reaksjon jeg hadde forventet skulle komme, klarte ikke stoppe. 

Er ganske så ny på yoga og meditasjon, så derfor jeg spør. 

Anonymkode: 600a0...5b8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

I en tid med mye fysisk og psykisk stress for de fleste, så tenker jeg det er en helt naturlig reaksjon på å endelig slappe av. Det er nok mye tanker og bekymringer som sviver, selv om du kanskje ikke er helt klar over dette selv. Jeg tenker jo også at det å få gråte ut inn i mellom kan være både sundt og godt for kropp og hode 😊

Husk: du gjør en fantastisk jobb, og selv om du kan kjenne på og ikke strekke til, så gjør du det! Stå på videre, og nyt meditasjon/yoga og reaksjonene som måtte komme

God avstandsklem medhelsepersonell med 2 barn

Endret av solstråle- g09 og ?12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...