Gå til innhold

jeg vil bare beklage


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg har lage mange dumme innlegg at dette her vil være over etter påsken. Det vet jeg ikke, men merker jeg har det sikkelig dårlig fortiden, jeg er heldig som er frisk, men savner virkelig venner, familie, kollagaer og jobbe og bare gjøre som jeg vil.

Men dette får bare ta tiden det trenger, skal ikke komme med flere dumme innlegg. Men jeg har det ikke bra 😪

innleggene jeg har hatt er

gleder meg til påsken er over

FHI vil åpne skolen igjen endelig

Jeg savner det gamle livet mitt så mye

Anonymkode: 326a6...160

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

9 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg har lage mange dumme innlegg at dette her vil være over etter påsken. Det vet jeg ikke, men merker jeg har det sikkelig dårlig fortiden, jeg er heldig som er frisk, men savner virkelig venner, familie, kollagaer og jobbe og bare gjøre som jeg vil.

Men dette får bare ta tiden det trenger, skal ikke komme med flere dumme innlegg. Men jeg har det ikke bra 😪

innleggene jeg har hatt er

gleder meg til påsken er over

FHI vil åpne skolen igjen endelig

Jeg savner det gamle livet mitt så mye

Anonymkode: 326a6...160

Setter inn innlegget mitt her også! Om man tenker og sier noe ofte nok, så tror man det til slutt! Så fortsett du,- og alle andre!

Kopi  fra innlegg andre tråden din: Jeg synes det er herlig at noen faktisk tør si at de tror dette snart er over! All ære til dere og jeg ber til alle guder om at dere må ha rett! Jeg tør ikke fortelle hvor privilegert og bra vi har det hjemme hos oss,- likevel så sliter jeg noe så inni granskauen psykisk og vet ikke om jeg er i stand til  komme meg gjennom dette. Altså, jeg overlever,- men hvor mye klarer jeg ødelegge mann og barn/mitt forhold til mann og barn på denne tida??? Det er spørsmålet. :( 

Også til dere som nærmest gjør narr av HI, hvorfor er det forbudt å ha håp om at ting kommer til å normalisere seg fort? Pr.nå, avhengig av eksperten man hører på,- så er det like sannsynlig at ting går tilbake til normalen rett over påske som at vi stenger ned landet frem til utpå høsten og at landegrensene blir stengt et par år, Ingen VET; men mange synser og tror,- og noen har litt mer "hold" i sine antakelser enn andre, men ikke mer enn det..

 

Inntil fasiten foreligger synes jeg alle skal få tro på det de vil, eller er det sånn at noen HÅPER karantenen fortsetter leeeeeenge,- fordi det er litt deilig å slippe dra på jobb, litt deilig slippe kjøre barn hit og dit hver ettermiddag,- litt deilig å ikke trenge stå opp 0600 hver ukedag.... Man må jo nesten lure når folk går oppi  fistel om de hører noen si de tror dette går over snart...... Er det så ille å tro det?

 

Igjen, heier på alle optimister der ute som tror at snart er vi over kneika,- på alle måter :)... Jeg selv tror det kommer til å vare kjempelenge, rett og slett fordi jeg er pessimist av meg og VIL at det skal være slutt nå, men optimister som HI er godt å lese om, synes nå jeg da :) SÅ kom igjen, fyll DiB med troen på at når påska er over, er det verste med Covid-19 over!!! Skal lese ALLE innlegg :) Kanskje klarer jeg å bli smittet av optimismen????

 

 

Anonymkode: d7add...8cb

Anonymkode: 0e6dc...919

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg har lage mange dumme innlegg at dette her vil være over etter påsken. Det vet jeg ikke, men merker jeg har det sikkelig dårlig fortiden, jeg er heldig som er frisk, men savner virkelig venner, familie, kollagaer og jobbe og bare gjøre som jeg vil.

Men dette får bare ta tiden det trenger, skal ikke komme med flere dumme innlegg. Men jeg har det ikke bra 😪

innleggene jeg har hatt er

gleder meg til påsken er over

FHI vil åpne skolen igjen endelig

Jeg savner det gamle livet mitt så mye

Anonymkode: 326a6...160

Etter å ha lest de innleggene så har vel alle skjønt at du sliter litt ja... 

Anonymkode: 8c008...5cf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har det litt som deg hi. Tror det aller verste er at alt er så uvisst. Om noen kunne sagt at om tre uker er alt normalt igjen, så er det greit å leve med det, men når det kan være sånn i månedsvis blir alt så innmari mye verre😢

Jeg kunne også levd med dette om jeg visste at økonomien ble ok når vi var ferdig. Men jeg er dypt bekymret for de økonomiske konsekvensene. Jeg våkner om natten og er livredd for at arbeidsplassen min ikke skal overleve dette her. Jeg er ikke permittert, men frykter alle konkursene rundt om.

Anonymkode: e80e5...7a1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...