Gå til innhold

Hva tenker du når en mann sier...


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Postet litt for raskt...

Det gjelder en eks av meg. Vi har hatt litt kontakt, og så skrev han dette i en melding. Tror du at han vil noe mer?

 

hi

Anonymkode: d9003...051

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville spurt ham, jeg - hva mener du med at du har holdt tilbake og holdt avstand?

Få ham til å sette ord på ting om han ønsker noe mer. Hvis dere ikke kan kommunisere med hverandre så vil det jo likevel ikke fungere.

Anonymkode: 98a9d...084

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en eks. Slett og blokker om dere ikke har barn sammen. Det er ingen grunn til å fundere. Han er desperat etter å få seg litt i disse tider, og du var nærmest.

Anonymkode: f7bc7...268

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet godt hva jeg vil og skal gjøre (så trenger ingen råd), men ville gjerne høre hva andre legger i de ordene. Hvordan tolker dere den setningen?

hi

Anonymkode: d9003...051

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg vet godt hva jeg vil og skal gjøre (så trenger ingen råd), men ville gjerne høre hva andre legger i de ordene. Hvordan tolker dere den setningen?

hi

Anonymkode: d9003...051

Før ville jeg forsøkt å tolke den.

Nå ville jeg ikke forsøkt å tolke noe som helst. Jeg ville, som jeg skrev over, spurt ham rett ut hva han mener med å si noe slikt og bedt ham være tydelig på hva han mener og vil og ikke.

Anonymkode: 98a9d...084

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg vet godt hva jeg vil og skal gjøre (så trenger ingen råd), men ville gjerne høre hva andre legger i de ordene. Hvordan tolker dere den setningen?

hi

Anonymkode: d9003...051

Hvorfor vurderer du det i det hele tatt? Jeg ville lagt det jeg skrev i det. Han er desperat etter å få seg noe, og du var nærmest og muligens lettest å skrive til

Anonymkode: f7bc7...268

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En mann som er interessert viser det veldig tydelig, er bestemt og går for det han vil ha. Jeg ville tenkt at han ikke var interessert.

Anonymkode: 1eb9a...bbe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg vet godt hva jeg vil og skal gjøre (så trenger ingen råd), men ville gjerne høre hva andre legger i de ordene. Hvordan tolker dere den setningen?

hi

Anonymkode: d9003...051

Hvis en mann hadde sagt noe slikt til meg, ville jeg ha tenkt at han ikke var så voldsomt interessert og at jeg var "bedre enn ingenting". Og ettersom jeg aldri har hatt noe ønske om å være i et "bedre enn ingenting"-forhold, ville min tolkning ha ført til at jeg ikke ville hatt noe mer med ham å gjøre. (Unntak hvis dere har barn sammen, men da ville jeg ha holdt det på et minimum og kun det som hadde med barnet å gjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å si han holder avstand betyr at han vet det ikke er hverken lurt eller vet han ikke har nok interesse. Han er mulig 5% inn, sikkert den delen som begjærer deg, men holder avstand fordi et forhold overhodet ikke er liv laga. 

Anonymkode: 1b47c...5de

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

En mann som er interessert viser det veldig tydelig, er bestemt og går for det han vil ha. Jeg ville tenkt at han ikke var interessert.

Anonymkode: 1eb9a...bbe

Uenig. Endel menn viser det ikke veldig tydelig, nei.

Anonymkode: d9003...051

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar! 🙂

Vi har hatt litt kontakt og tatt en kaffe noen ganger, men så skrev han dette; at han ville jeg skulle vite at han hadde holdt tilbake. Jeg forsto det som at han egentlig ville mer, så jeg har funnet ut at vi ikke kan treffes. Jeg er i et forhold, så noe annet enn en kaffe er uaktuelt. 

hi

Anonymkode: d9003...051

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Takk for svar! 🙂

Vi har hatt litt kontakt og tatt en kaffe noen ganger, men så skrev han dette; at han ville jeg skulle vite at han hadde holdt tilbake. Jeg forsto det som at han egentlig ville mer, så jeg har funnet ut at vi ikke kan treffes. Jeg er i et forhold, så noe annet enn en kaffe er uaktuelt. 

hi

Anonymkode: d9003...051

Da er det jo veldig tydelig. Han har holdt avstand fordi du er i et forhold... det er jo ikke noe å lure på en gang. Fornuftig fyr.

For hans del også, gi slipp.

Anonymkode: 98a9d...084

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker at han vil noe mer. Når man holder tilbake, så legger man bånd på seg.

Anonymkode: d9003...051

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Da er det jo veldig tydelig. Han har holdt avstand fordi du er i et forhold... det er jo ikke noe å lure på en gang. Fornuftig fyr.

For hans del også, gi slipp.

Anonymkode: 98a9d...084

Det er sant. Jeg trodde bare at ting var avklart mellom oss og at det skulle være på en vennskapelig måte. Derfor stusset jeg da denne meldingen kom...

hi

Anonymkode: d9003...051

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Hvor lenge er det siden han var en eks?

Anonymkode: d9003...051

Det er mange år siden..14 år faktisk. Vi var heller aldri et par, men elskere. 

hi

Anonymkode: d9003...051

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er noe han sier for å fiske etter hva du mener, og for å sette seg selv i et bedre lys... Han er ikke SÅ interessert, men ser gjerne at du gir han litt «oppmerksomhet»...

Anonymkode: dd53a...599

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han vil virke interessant for deg tenker jeg, det er ord med en tanke og mening bak. Han vil kanskje treffes mer, men går ikke sterkere fram av årsaker inni hodet hans... og han sier dette for å få i gang temaet. 

Anonymkode: 41829...921

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 30.3.2020 den 14.30, Anonym bruker skrev:

Før ville jeg forsøkt å tolke den.

Nå ville jeg ikke forsøkt å tolke noe som helst. Jeg ville, som jeg skrev over, spurt ham rett ut hva han mener med å si noe slikt og bedt ham være tydelig på hva han mener og vil og ikke.

Anonymkode: 98a9d...084

Dette. På ett eller annet tidspunkt blir man for gammel til å spille spill. 

Anonymkode: 3f326...137

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...