Gå til innhold

Sykt barn egenmelding, enslig forsørger


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hei. 

Det er nå dobbelt opp i sykt barn kvota, men gjelder det for oss som er alene også?

Jeg spør fordi jeg har vært borte fra jobb nå i 12 dager pga sykt barn. Det tok tid å finne ut hva som var i veien, det ble i gangsatt behandling i går som vil vare 1 uke. Ble skrevet ut fra sykehuset i dag, men barnet er fortsatt veldig sykt og jeg kan ikke på jobb. Umulig å få barnevakt også pga coronasituasjonen.

Ser for meg at jeg nesten bruker opp de 20 dagene jeg har på denne sykdomsrunden.

Noen som vet ?

Anonymkode: 1e64a...cae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Barnet var til behandling på sykehus i går og i dag, sov hjemme om natten, så jeg er usikker. Jeg får sjekke opp med nav i morgen.

Anonymkode: 1e64a...cae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt er dobbelt. Hadde du 20 dager før har du nå 40. Dette gjelder også om du har ekstra dager pga du er alene eller fordi du har fått ekstra dager pga barnet har en sykdom og du har fått innvilget ekstra omsorgsdager. Så det er vare til å ta det du har til vanlig og gange med 2. 

Anonymkode: c3d90...059

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Barnet var til behandling på sykehus i går og i dag, sov hjemme om natten, så jeg er usikker. Jeg får sjekke opp med nav i morgen.

Anonymkode: 1e64a...cae

Da får du nok ikke. Tenkte barnet hadde vært innlagt lenger

Anonymkode: dd5e9...ab2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk utskrevet pleiepenger for 4 dager  av barnelegen på sykehuset,  selv om vi bare var på sykehuset noen timer. Ring sykehuset og spør 😊

Anonymkode: f7300...259

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...