Gå til innhold

Tenkepause og mannen gjennom 10 år har kjøpt hore


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Han har betalt for å snakke med henne og ha stippeshow. Ville dere godtatt det? 

Anonymkode: 2fff1...1bd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei. Absolutt ikke! Har ingen respekt for menn og kvinner som kjøper andre mennesker for sex eller seksuell aktivitet

Anonymkode: 9447d...082

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså, om mannen min hadde vært en dust hadde vi selvfølgelig ikke bodd sammen. Men mannen min er ikke en dust, så om han hadde gjort det hadde jeg begynt å lure på om han hadde ramla og slått hodet i det siste. Eller hva annet som var skjedd. Men altså... Han har betalt henne for en prat? Stakkars mann har han ingen å prate med? Hva prater de om? Og hva skjedde? Eskalerte praten til stripp? Eller var praten bare innledende small talk? 

Anonymkode: 17da7...c25

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, da har han så dårlige verdier at han ikke passer inn i mitt liv.

Men hva vi mener betyr ikke noe - det som er viktig er at du finner ut hva du ønsker å leve med og ikke, HI.

Anonymkode: c00fd...252

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det hadde jeg ikke funnet meg i. Ikke fordi det var seksuell kontakt med noen andre, men fordi vi da hadde hatt så veldig forskjellig verdisyn.

Du har vel skrevet om dette før? Enten så må dere få hjelp av en tredjepart for å komme dere gjennom det om du egentlig vil bli. Eller så må du ende dette nå. Du har låst deg helt fast her, og du kommer bare til å kjøre deg selv i grøfta ved å gå sånn og gruble på dette. Spørsmålet er: kan du tilgi ham for dette? Svaret er enkelt, men likevel vanskelig, «ja» eller «nei».

Anonymkode: 6ab2d...020

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er ikke mange ting jeg har fullstendig nulltoleranse for, men prostitusjon er en av dem. Om det så kom frem at han hadde kjøpt noen lenge før vi ble sammen hadde det vært nok til at jeg sa takk for meg.

Anonymkode: a4d39...17b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

49 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Han har betalt for å snakke med henne og ha stippeshow. Ville dere godtatt det? 

Anonymkode: 2fff1...1bd

Nei, verken i en tenkepause eller på et annet tidspunkt. Det der er litt lowlife-atferd altså.

Anonymkode: 79946...be2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Han har betalt for å snakke med henne og ha stippeshow. Ville dere godtatt det? 

Anonymkode: 2fff1...1bd

Det er forskjell på hore og eskorte. 

Anonymkode: 38bd7...7f3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På grunn av gjentakelsen her, begynner jeg å lure på deg HI. 
Storyen din er grei. Men om igjen og om igjen? Noe skurrer.

Anonymkode: 983d8...97e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, menn som gjer slikt får finne nokon andre enn meg å vere saman med. 

Anonymkode: bba63...34f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

36 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hvor mange tråder skal du ha før du tar til deg svarene? 

 

Anonymkode: 587f4...bec

Det lurer jeg også på. Var noe kjent med denne tråden

Anonymkode: 7ee33...006

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og hvordan kan du være sikker på at de ikke hadde sex? Om han først går så langt at han kjøper ei hore hadde jeg ikke trodd et sekund på han om han sa de ikke hadde sex.

Anonymkode: 9a929...43b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Det lurer jeg også på. Var noe kjent med denne tråden

Anonymkode: 7ee33...006

Tror dere det kun finnes en mann som har betalt for seksuelle tjenester? 
Ganske naivt...

Anonymkode: 75cd6...505

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, Anonym bruker skrev:

Det er forskjell på hore og eskorte. 

Anonymkode: 38bd7...7f3

Nei. I begge tilfeller handler det om å kjøpe et annet menneske til seksuelle tjenester. Hadde jeg funnet ut at mannen min hadde gjort det på noe tidspunkt i sitt liv, hadde jeg gått på dagen, selv om det var mange år siden og ikke mens vi var sammen. En mann med et sånt menneskesyn vil jeg ikke ta i med en ildtang. 

Anonymkode: 5c195...1ad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Voksne folk tar ikke pause. Er det slutt, så kan han gjøre hva han vil. Så han har ikke gjort noe galt.

Anonymkode: a83c5...8ef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Voksne folk tar ikke pause. Er det slutt, så kan han gjøre hva han vil. Så han har ikke gjort noe galt.

Anonymkode: a83c5...8ef

Kommer an på hva slags menneskesyn man har. En one night stand er noe helt annet enn kjøp og salg av mennesker. 

Anonymkode: 5c195...1ad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Kommer an på hva slags menneskesyn man har. En one night stand er noe helt annet enn kjøp og salg av mennesker. 

Anonymkode: 5c195...1ad

Enig!

Anonymkode: c00fd...252

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Kommer an på hva slags menneskesyn man har. En one night stand er noe helt annet enn kjøp og salg av mennesker. 

Anonymkode: 5c195...1ad

Dama tjente i alle fall på det og kan sette mat på bordet takket være denne og andre menn. En ons er vanskelig i disse tider, og da koster det ofte mannen en del øl også. Ser ikke forskjellen

Anonymkode: a83c5...8ef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Dama tjente i alle fall på det og kan sette mat på bordet takket være denne og andre menn. En ons er vanskelig i disse tider, og da koster det ofte mannen en del øl også. Ser ikke forskjellen

Anonymkode: a83c5...8ef

Det sier mer om deg enn om prostitusjon. 

Anonymkode: 5c195...1ad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...