Gå til innhold

Vurderer å kjøpe meg ny mobiltelefon.


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Har en samsung galaxy s7, den begynner å bli litt ødelagt. Blir også fryktelig varm noen ganger. Og treg. Føler jeg har prøvd alt for å fikse det.

Vel.. Hvilken telefon kan jeg velge, som er tilnærmet lik den jeg har fra før av? Bare litt "bedre". Vil ikke ha noe som er veldig annerledes.

Anonymkode: 29633...705

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

35 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Da kjøper du en ny Samsung galaxy da... S20 er den nyeste... 

Anonymkode: b1659...c0b

Er alle galaxyene "like"? Jeg trenger ikke den som er nyest nødvendigvis, men den må ha godt kamera, være rask og enkel å bruke. Alle er kanskje det idag... jeg skjønner ikke bæret av hva som skiller tlf fra hverandre.

Anonymkode: 29633...705

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Er alle galaxyene "like"? Jeg trenger ikke den som er nyest nødvendigvis, men den må ha godt kamera, være rask og enkel å bruke. Alle er kanskje det idag... jeg skjønner ikke bæret av hva som skiller tlf fra hverandre.

Anonymkode: 29633...705

Like er det jo ikke, men det er stor forskjell mellom s7 til s20. S10 har bra kamera også. 

Anonymkode: b1659...c0b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Like er det jo ikke, men det er stor forskjell mellom s7 til s20. S10 har bra kamera også. 

Anonymkode: b1659...c0b

Så på S10 lite faktisk.

Anonymkode: 29633...705

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

iPhone ❤️

Anonymkode: 4d34b...497

Om man er vant med Samsung og vil ha tilnærmet lik, er det virkelig skivebom å foreslå iPhone.. 

Anonymkode: 7d815...4fb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, Anonym bruker skrev:

iPhone ❤️

Anonymkode: 4d34b...497

Æsj😂

Anonymkode: 43dcb...fc7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Anonym bruker skrev:

Har en samsung galaxy s7, den begynner å bli litt ødelagt. Blir også fryktelig varm noen ganger. Og treg. Føler jeg har prøvd alt for å fikse det.

Vel.. Hvilken telefon kan jeg velge, som er tilnærmet lik den jeg har fra før av? Bare litt "bedre". Vil ikke ha noe som er veldig annerledes.

Anonymkode: 29633...705

Du kan kjøpe min galaxy s9, den har egentlig bare blitt liggende i skuffen her, for jeg klarte ikke byttet fra iPhone til Samsung særlig bra 🙈 Tror det har litt med hva man er vant til 😄

Anonymkode: 53e4a...db1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min S7 er også sånn + at skjermen får 3 forskjellige grå farger og en herlig grønn farge når jeg bruker den ute.

Her forslo ungene at jeg skulle kjøpe A40, serA-serien til Samsung har en mye hyggeligere pris en A-serien.

Henger meg på denne tråden for å se hvilken telefon du får forslag om. 

Anonymkode: 99d58...586

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde Aldri kjøpt A40 serien! Har en slik som jobbtelefon og den har hengt seg opp fra dag 1.

Kjøoe meg en S10 i august og er overraskende fornøyd med den. Og jeg hadde iPhone i mange år

Anonymkode: 4cdd9...2e2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har alltid hatt samsung, ønsket meg S 10. Men kjøpte meg Huawei eller hvordan man skriver det 😂 pro 30 mye billigere og jeg synes denne er den beste tlf jeg noengang har hatt 😃 den er veldig lik samsung å bruke. Så hvorfor betale det dobbelte for en like god tlf? 

Anonymkode: c0afd...17e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg har alltid hatt samsung, ønsket meg S 10. Men kjøpte meg Huawei eller hvordan man skriver det 😂 pro 30 mye billigere og jeg synes denne er den beste tlf jeg noengang har hatt 😃 den er veldig lik samsung å bruke. Så hvorfor betale det dobbelte for en like god tlf? 

Anonymkode: c0afd...17e

Det kjekke med Huawei er at hvis du kommer i skade for å slette noe så har de alltids en backup av det i Kina.

Anonymkode: f8442...984

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Anonym bruker skrev:

Det kjekke med Huawei er at hvis du kommer i skade for å slette noe så har de alltids en backup av det i Kina.

Anonymkode: f8442...984

Ikke sant😂😂

Anonymkode: 6186b...c2f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...