Gå til innhold

Hvor ofte onanerer dere?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hvor ofte onanerer dere? Hvor onanerer dere? Hva bruker dere? Er dere gift eller single? 

Anonymkode: 010cb...789

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Som en ansvarlig voksen har jeg mer enn nok av annet å gjøre. Jeg skjønner ikke hvorfor nordmenn er så opphengt i sex hele tiden?

Anonymkode: 4191f...28c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har avstandsforhold der det kan gå to tre helger mellom hver gang vi møtes. Jeg blir yr når jeg tenker på ham og onanerer gjerne en gang om dagen. Kan jo fort bli at jeg hopper over en dag eller to, men da blir jeg fort gretten 😅

Anonymkode: b8640...53e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Stort sett hver kveld. Er gift, men separate soverom. 

Anonymkode: dac1d...724

Huff, det høres trist ut... Er dere ikke glad i hverandre lenger? 

Anonymkode: 010cb...789

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gift, separate soverom pga soveproblemer. Sex 5-6 ganger i uken. Onanerer omtrent hver kveld. Womanizer. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1-7 ganger i uken. Varierer veldig. Onanerer alltid når jeg er på hotell i jobbsammenheng. Sjeldnere hjemme og da i badekaret. Er gift. 

Anonymkode: cacf1...4a6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Huff, det høres trist ut... Er dere ikke glad i hverandre lenger? 

Anonymkode: 010cb...789

Det hadde fort blitt enda tristere om jeg ikke fikk sove på natta😅 Er da glade i hverandre selv om vi ikke sover sammen😊

Anonymkode: dac1d...724

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mann, 43: mellom 1 og 3 ggr pr dag. I ca 30 år. Det eneste jeg har vært konsekvent med i hele livet.

Har også sex 2 ggr pr dag. I snitt.

Anonymkode: 59a78...351

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Anonym bruker skrev:

Mann, 43: mellom 1 og 3 ggr pr dag. I ca 30 år. Det eneste jeg har vært konsekvent med i hele livet.

Har også sex 2 ggr pr dag. I snitt.

Anonymkode: 59a78...351

Har du tid til andre ting??

Anonymkode: 3fbd9...7dc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, Anonym bruker skrev:

Har du tid til andre ting??

Anonymkode: 3fbd9...7dc

Ja, det var voldsomt😅

Anonymkode: 010cb...789

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 hours ago, Anonym bruker said:

Ja, det var voldsomt😅

Anonymkode: 010cb...789

1-3 x 5 min = 5 - 15 min pr dag. Billig investering i bra mental helse.

Sex med kona hver morgen. Ofte en kort seanse uten at klimax er målet, bare nærhet og nytelse. Så på kvelden når barna sover blir det mer fokus på orgasmer.

Anonymkode: 59a78...351

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

13 minutter siden, Anonym bruker skrev:

1-3 x 5 min = 5 - 15 min pr dag. Billig investering i bra mental helse.

Sex med kona hver morgen. Ofte en kort seanse uten at klimax er målet, bare nærhet og nytelse. Så på kvelden når barna sover blir det mer fokus på orgasmer.

Anonymkode: 59a78...351

Så 4 orgasmer om dagen? Mener du man trenger det for god mental helse? 😅

mannen min og jeg liker å bygge opp litt så det blir sykt deilig når vi endelig har sex. Nå etter mange år, ca 2 ganger i uka. Vi onanerer derfor ikke med mindre vi er fra hverandre da vi liker den seksuelle spenningen det gir når vi ikke har hatt orgasme på noen dager. 

Anonymkode: e6bff...8b6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I forhold og gravid. Kan onanere masse, men gjør det bare hvis jeg får lysten. Men det skal ikke kjempemye til. Gjør det ikke fast, men kan godt gjøre det hver dag og flere ganger om dagen HVIS det frister. Ser jeg pupper, penis, reklame for sex-leker = kåt = onanere. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...
På 30.3.2020 den 10.27, Anonym bruker skrev:

Har du tid til andre ting??

Anonymkode: 3fbd9...7dc

No er jeg ung, 23 år mann og nygift.  Dette høres vilt ut for mange, men er nok mer vanlig enn damene her inne har fantasi til å forstå.. Ja vi og har sex ca 2 ganger om dagen, i helgene oftere. Jeg er open overfor min kone dette er i minste laget og difor onanerer ca 2 ganger om dagen i tillegg. Min kone synest 2 ganger om dagen er i meste laget. Jeg var open om dette før vi giftet oss. Sex var for meg viktigste grunnen til å gifte meg.

Anonymkode: 1abcd...6c2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, Anonym bruker skrev:

No er jeg ung, 23 år mann og nygift.  Dette høres vilt ut for mange, men er nok mer vanlig enn damene her inne har fantasi til å forstå.. Ja vi og har sex ca 2 ganger om dagen, i helgene oftere. Jeg er open overfor min kone dette er i minste laget og difor onanerer ca 2 ganger om dagen i tillegg. Min kone synest 2 ganger om dagen er i meste laget. Jeg var open om dette før vi giftet oss. Sex var for meg viktigste grunnen til å gifte meg.

Anonymkode: 1abcd...6c2

Herlighet, stakkars dame er min første tanke...

Men jeg innser at vi kvinner også har forskjellig sexlyst og forskjellige behov, og din dame er vel på høyde med deg siden hun er sammen med deg ;)

 

Anonymkode: 8c381...8cc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, Anonym bruker skrev:

No er jeg ung, 23 år mann og nygift.  Dette høres vilt ut for mange, men er nok mer vanlig enn damene her inne har fantasi til å forstå.. Ja vi og har sex ca 2 ganger om dagen, i helgene oftere. Jeg er open overfor min kone dette er i minste laget og difor onanerer ca 2 ganger om dagen i tillegg. Min kone synest 2 ganger om dagen er i meste laget. Jeg var open om dette før vi giftet oss. Sex var for meg viktigste grunnen til å gifte meg.

Anonymkode: 1abcd...6c2

Dere er dømt til å mislykkes. Nygift og hun er alllerede sliten av å pule dagen lang. Og det var viktigste grunnen din for å gifte deg!😂

Anonymkode: d37db...0bc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Anonym bruker skrev:

Dere er dømt til å mislykkes. Nygift og hun er alllerede sliten av å pule dagen lang. Og det var viktigste grunnen din for å gifte deg!😂

Anonymkode: d37db...0bc

Hahaha, tenkte det samme 😂😂

Anonymkode: 3f1d7...259

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, Anonym bruker skrev:

No er jeg ung, 23 år mann og nygift.  Dette høres vilt ut for mange, men er nok mer vanlig enn damene her inne har fantasi til å forstå.. Ja vi og har sex ca 2 ganger om dagen, i helgene oftere. Jeg er open overfor min kone dette er i minste laget og difor onanerer ca 2 ganger om dagen i tillegg. Min kone synest 2 ganger om dagen er i meste laget. Jeg var open om dette før vi giftet oss. Sex var for meg viktigste grunnen til å gifte meg.

Anonymkode: 1abcd...6c2

Bare vent om ett par år og kansje ett barn eller 2 da blir det ikke mye puling på deg vet du😂 hun synst 2 ganger er masse allerede🤪 🙈 jaja.. lykke til😉

 

Anonymkode: 73744...ff4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 timer siden, Anonym bruker skrev:

No er jeg ung, 23 år mann og nygift.  Dette høres vilt ut for mange, men er nok mer vanlig enn damene her inne har fantasi til å forstå.. Ja vi og har sex ca 2 ganger om dagen, i helgene oftere. Jeg er open overfor min kone dette er i minste laget og difor onanerer ca 2 ganger om dagen i tillegg. Min kone synest 2 ganger om dagen er i meste laget. Jeg var open om dette før vi giftet oss. Sex var for meg viktigste grunnen til å gifte meg.

Anonymkode: 1abcd...6c2

Sex var viktigste grunnen til å gifte deg??? Fikk du ikke sex før du var gift??

Og... Den vanligste grunnen til at folk gifter seg, er vel fordi de elsker hverandre og vil være sammen resten av livet?

Anonymkode: 3fbd9...7dc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...
På 26.4.2020 den 8.55, Anonym bruker skrev:

Bare vent om ett par år og kansje ett barn eller 2 da blir det ikke mye puling på deg vet du😂 hun synst 2 ganger er masse allerede🤪 🙈 jaja.. lykke til😉

 

Anonymkode: 73744...ff4

Ja blir nok mindre puling da ja. Tok vel litt i for å provosere. Men ja, jeg ser fram til desse hyrdestundene med sambuaren. Er ærleg på det. Jeg er ung, pen, velutstyrt og glad i kvinner. Veldig glad. Har aldri hatt problem med damer, tvertimot. Difor er det ikke bare meg som ser fram til desse hyrdestundene.  Men dere damer bør forstå mange menn har det slik, og det er ikke alltid enkelt å begrense når kåtskapen slår inn.

Anonymkode: 1abcd...6c2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...