Gå til innhold

Hvis man blir innlagt på sykehus


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Sist jeg var innlagt var jeg frisk, sånn ellers, men i etterkant har jeg utviklet så mange allergier og intoleranser at jeg har et svært dårlig kosthold. Jeg kan f.eks. ikke spise vanlig brød (særlig ikke glutenfritt!). Tåler ikke gjær. 

Det er så mye jeg ikke kan spise. HVA gjør legene da, eller sykepleierne da, hvis de får inn en multiallergisk pasient?

Sykehusmaten er jo standard. Jeg kan spise 0% av det de selger på Narvesen. 

Ikke tilsetningsstoffer, da blir jeg gørrdårlig.. :( Men man må jo ha mat. Gir de meg bare flytende mat, eller strekker de seg langt for å tilby fast føde? 

I DISSE KORONATIDER (🤭) så får man vel ikke lov til å få besøk av familie som kommer med middag heller. 

Anonymkode: 00d21...cf4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du får mat tilpasset allergier og intolleranser, så sant dette er diagnostisert. Hvis det er snakk om ting du har eksperimentert deg fram til på egenhånd vil det bli tilpasset så sant det lar seg gjøre, men innenfor rimelighetens grenser.

Anonymkode: 0bea1...107

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På sykehuset der jeg jobber kan familiemedlemmer levere ting til vekterne i døra, så sørger de for at tingene blir levert til den avdelingen pasienten ligger på. Har hatt familiemedlemmer som har levert mat på døra. 

Anonymkode: 2cf53...744

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...