Gå til innhold

Prostitusjon og korona


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Er det noen her inne som selger sex? Hvordan har korona- situasjonen påvirket markedet? Selger dere like mye sex som før? 

Nysgjerrig. Leser at mange her inne fortsatt har one- night- stands, og tenker ikke over/bryr seg lite om smitte. 

Anonymkode: 308d4...bd8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg syntes det var et interessant spørsmål og har lurt på det selv mtp hvor vanlig det har blitt med åpenlyse eskortetjenester i dag. Er jo,før det blir ‘stuerent selv om det er ulovlig å kjøpe sex.

Tenker (også dette) markedet sliter nå mer enn noen gang. Både for de som selger og de som kjøper. Prostituerte,kan ikke reise fra land til land (by til by) og selge sex og avhengige sexkjøpere får ikke tak i.
 

Samtidig som ingen finner seg noe på byen o.l mtp skjenkestoppen++ Tipper tinder har gode tider nå. Blir kjent nå for å avtale treff når ting roer seg.

Men alt i alt er det vel bare mennesker som lever i faste forhold som får seg noe nå i disse dager..

Anonymkode: f62f4...16b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Perverse mennesker lar seg ikke stoppe av et virus eller ti. Husk aids.

Anonymkode: 99a4b...2c6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ring Erna, får sikkert ei krisepakke du og🤣

Anonymkode: e33d4...855

Får vel en krisepakke som matcher skatteinngangen fra bransjen de siste årene. Etter skatteinngang å dømme er det ikke noe inntekt som stammer fra prostitusjon i norge. 

Det er sansynligvis dårlige tider for prostituerte, men uten dokumentert inntekt er det vanskelig å komme med krisepakker. Jeg kan ikke se annet enn at de må lite på vårt felles sikkerhetsnett; sosialstønad. 

Anonymkode: a661a...984

Lenke til kommentar
Del på andre sider

36 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ring Erna, får sikkert ei krisepakke du og🤣

Anonymkode: e33d4...855

Er du oppdratt på gata? Så du antar at jeg er prostituert fordi jeg lager en tråd om dette? 

Var nettopp en artikkel om dette i avisene. 

Anonymkode: 308d4...bd8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Æsj😂 Skal myndighetene finansiere perverse, gamle griser. 

Anonymkode: 99a4b...2c6

Er du dum?

Anonymkode: d4b02...6e3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...