Gå til innhold

Det er jo som f...når alt stopper opp..


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Min sønn hadde endelig fått time til en spesialist og videre oppfølging. Vi har jobbet i mange år for å komme dit... men nå ble timene avlyst på ubestemt tid.  

Det er så frustrerende.  Nå tærer det virkelig på. En tidligere operasjon ser ut til å være bortkastet, fordi han ikke får den hjelpen han så sårt trenger. Må bare krysse fingrene for at han får en ny time snart.  Men det spørs vell. 

 

Anonymkode: a6973...9cb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er i en utredning som har vart i seks år og enda ikke i mål, har mistet to timer pga. dette og regner med å miste den tredje også 😕

Snakk med legen til sønnen din, ev. forsøk å snakke med avdelingen. Barn blir ofte prioritert der det er mulig!

Dette er jo en krise, og det kan være det tross alt er tryggere for sønnen din å vente enn å ev. bli operert på ny nå. Problemet nå er at Norge har så få respiratorer og alle trengs nå i beredskap for koronapasienter og for pasienter som blir akutt skadet eller som må ha akutte eller livsviktige operasjoner.

Hadde vi hatt en annen beredskap så kunne de greid å opprettholde mer av den normale driften, i hvert fall noe av den, men politikerne har sovet i timene i årevis :(

Prøv å ta kontakt, for hvis det er slik at han mister resultatet av en operasjon om han nå ikke får behandling, så kan det hende de vil revurdere avbestillingen eller i det minste sette ham høyt opp på prioritetslisten. Har inntrykk av at mange timer nå blir avbestilt, nesten som rutine, og at det ikke i hvert tilfelle er like stor vurdering bak.

Anonymkode: 2b51f...ce8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så trist alt dette som blir avlyst :( føler med dere. De har vel egentlig tid til å gjøre det. Men de venter jo på smellet. Så langt er det jo ikke så mange syke. Men de må vel bare stå klar 

Anonymkode: f309d...3eb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler med dere! Jeg skulle legges inn for utredning nå, og sønnen min skulle ha en operasjon, men nå er alt på vent.

Får bare tenke at det ikke hadde vært så kult å være på sykehus og spesialisthelsetjenesten nå uansett.

Håper dere får kjapt time igjen

Anonymkode: e0360...bb6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...