Gå til innhold

Dere som dater og har store barn/ungdommer


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Hva sier dere til barna når dere går på date?

Anonymkode: 5fe86...29e

Sannheten 

Anonymkode: b9d5c...493

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trenger ikke å si så mye, de skjønner jo det at jeg ikke skal på trening når jeg pynter meg og går ut.

Anonymkode: c9a22...5bc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er selvsagt ikke noe man gjør når unge er der. Heisann, nå skal mamma ut og ha seg med fremmede! 

Anonymkode: 74759...093

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det er selvsagt ikke noe man gjør når unge er der. Heisann, nå skal mamma ut og ha seg med fremmede! 

Anonymkode: 74759...093

Jeg tror ikke at du skjønner helt hva det å date betyr 🤦🏾‍♀️

Jeg sier at jeg skal ut med venner. 

Anonymkode: bf389...508

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sier jeg skal møte en venninne. Jeg har jo venninner jeg møter jevnlig på cafe, for middag, kino, konsert osv. Og jeg synes ikke ungdommen trenger å vite om alle menn jeg dater. Det er jo ofte det bare blir 1-3 dater.

Anonymkode: 1daed...f95

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Jeg sier jeg skal møte en venninne. Jeg har jo venninner jeg møter jevnlig på cafe, for middag, kino, konsert osv. Og jeg synes ikke ungdommen trenger å vite om alle menn jeg dater. Det er jo ofte det bare blir 1-3 dater.

Anonymkode: 1daed...f95

Ja, det er det jeg også gjør. Det er jo å lyve, men så lenge man ikke vet om dette er en person man kommer til å bli kjæreste med, har jeg følt at det har vært rett. Jeg har sagt at jeg skal treffe venninner eller kolleger.

I går begynte jeg å bevege meg mer mot sannheten - da sa jeg at jeg skulle på tur med en venninne (løgn) og noen av hennes venner/kolleger (halvsannhet - skulle bare på tur med daten, men han er kollega/venn av henne). Da jeg kom tilbake snakket jeg bittelitt om ham overfor barna (type: "han ene som var med på turen sa at...").

Bra at det ikke er bare jeg som kommer med sånne hvite løgner. Jeg syns ikke de trenger å vite hvilke menn mor treffer før det eventuelt begynner å bli litt seriøst

 

hi

Anonymkode: 5fe86...29e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...