Gå til innhold

Dere som dater og har store barn/ungdommer

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva sier dere til barna når dere går på date?

Anonymkode: 5fe86...29e

Videoannonse
Annonse
Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Hva sier dere til barna når dere går på date?

Sannheten 

Anonymkode: b9d5c...493

Skrevet

Sier ingenting. Drar ikke på date når ungen er hos meg. 

Anonymkode: ad78e...ba6

Skrevet

Flere?

Skrevet

Trenger ikke å si så mye, de skjønner jo det at jeg ikke skal på trening når jeg pynter meg og går ut.

Anonymkode: c9a22...5bc

Skrevet

Det er selvsagt ikke noe man gjør når unge er der. Heisann, nå skal mamma ut og ha seg med fremmede! 

Anonymkode: 74759...093

Skrevet
2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det er selvsagt ikke noe man gjør når unge er der. Heisann, nå skal mamma ut og ha seg med fremmede! 

Anonymkode: 74759...093

Jeg tror ikke at du skjønner helt hva det å date betyr 🤦🏾‍♀️

Jeg sier at jeg skal ut med venner. 

Anonymkode: bf389...508

Skrevet

Jeg sier jeg skal møte en venninne. Jeg har jo venninner jeg møter jevnlig på cafe, for middag, kino, konsert osv. Og jeg synes ikke ungdommen trenger å vite om alle menn jeg dater. Det er jo ofte det bare blir 1-3 dater.

Anonymkode: 1daed...f95

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Jeg sier jeg skal møte en venninne. Jeg har jo venninner jeg møter jevnlig på cafe, for middag, kino, konsert osv. Og jeg synes ikke ungdommen trenger å vite om alle menn jeg dater. Det er jo ofte det bare blir 1-3 dater.

Anonymkode: 1daed...f95

Ja, det er det jeg også gjør. Det er jo å lyve, men så lenge man ikke vet om dette er en person man kommer til å bli kjæreste med, har jeg følt at det har vært rett. Jeg har sagt at jeg skal treffe venninner eller kolleger.

I går begynte jeg å bevege meg mer mot sannheten - da sa jeg at jeg skulle på tur med en venninne (løgn) og noen av hennes venner/kolleger (halvsannhet - skulle bare på tur med daten, men han er kollega/venn av henne). Da jeg kom tilbake snakket jeg bittelitt om ham overfor barna (type: "han ene som var med på turen sa at...").

Bra at det ikke er bare jeg som kommer med sånne hvite løgner. Jeg syns ikke de trenger å vite hvilke menn mor treffer før det eventuelt begynner å bli litt seriøst

hi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...