Gå til innhold

Det er ALLTID de andre barna som kommer hit!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Datteren min vil ikke besøke andre, det er alltid de som skal hit! Noen som kan vite årsaken? Og det er korona tid, jeg skjønner ikke hvorfor foreldre fremdeles lar barna sine løpe rundt på dørene til folk. Ikke fordi jeg er paranoid for smitten, men fordi så lenge folk fortsetter å treffes så økes sjansen for å holde det gående

Anonymkode: 9035b...0e9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Et mye naivitet, latskap, uvitenhet og rett og slett idioter rundt om!

Anonymkode: fe9a6...cf2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor gamle er de? Det kan hende foreldrene ikke vet at de ringer på hos andre også?

Har to barn selv, på 11 og 12 år, de leker med to andre jenter som bor i gata her. De fire leker bare med hverandre og bare ute, så de ringer på hos hverandre. Men det er bare de fire jentene som bor i gata her.

Om du bor et sted med mange barn kan det hende de har fått lov å gå ut og leke med en person også glemmer de seg og ringer på hos flere, om barna er bare 5-6 år gamle kan det være fort gjort å glemme seg litt.

Anonymkode: dbfc1...0ec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hos oss er det omvendt. Min datter vil aldri ha besøk, kun besøke andre (snakker generelt, ikke koronatid, siden jeg jeg tolker dette som et ikke-korona-spørsmål??)

Datteren min sier hun ikke vil at noen skla ødelegge noe på rommet hennes. Hun er veldig forsiktig og ryddig av seg. Er slitsomt!

Anonymkode: 66896...6b7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du som voksen kan da fint stoppe dem i døra. Du velger hvem som får inn altså. 

Anonymkode: 0e49a...d42

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...