Gå til innhold

Tørketromle klær?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Noen her som putter andre tekstiler enn håndklær og sengetøy i tørketrommelen? Vi er 5 i familien og det er mye klesvask. Vi har så liten plass å tørke klær på så det blir bare kaotisk og støvete med tørkestativ stående fremme hele tiden. Tenker å prøve å putte noen av klærne i tørketrommelen. Noen som har erfaring med å tørketromle klær? Hva tåler det og hva tåler det ikke?

Anonymkode: e225a...176

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tromler alt jeg.ikke noe problem. Har ganske ny trommel så den er skånsom mot klærne og vi har ingen dyre silke klær😅

Anonymkode: 358db...ee3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er 6 i familien og tromler nesten alt. Det eneste jeg merker er at på enkelte klesplagg så falmer fargene litt fortere. 

Anonymkode: 848c8...1a5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tromler alltid sengetøyet, håndkle, ull, undertøy og sokker.

Overdeler henger jeg til tørk på hengere. Da tar det mindre plass, slipper hengekamper og det går direkte inn i klesskapet på hengeren, så sparer tid på å slippe å brette.

Bukser brettes en gang før de henges opp, da får en så mye mere på et lite stativ.

Anonymkode: 73c53...6b1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi er 6 i familien. Tørketromler boksershortser, t-shorter ol., men ikke gensere, bukser og sokker. Klærne blir mye fortere slitt og krymper mer med tørketrommel. 

Anonymkode: c6378...29b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her puttes det meste i tørketrommelen, utenom ull og noen av klea mine som ikke tåler det så godt (jeans med stretch, enkelte gensere, bluser og skjorter ol). 

Anonymkode: 8ce8e...136

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tørketromler alt, og samtlige klær blir ødelagte ;) Krymper, blir slitt, mister fargen, får nupper, får hull.

Samma det. Jeg har ikke tid til å stå og se på at klærne tørker på snora. Tar 1 dag minst. Trommelen tar 4t.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tromler det meste.

Men jeans, ull og enkelte av mine plagg( fine topper) henges opp på snor. 

Anonymkode: db626...be6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tromler alt flattøy og alt undertøy i bomull. Resten går på snora.

Anonymkode: e1767...013

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tromler alt unntatt ull, strikkegensere og fine bluser. Det har jeg gjort i alle år og det går helt fint. Gidder ikke å bruke masse tid på å henge opp klær.

Anonymkode: ca593...e02

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Etter at vi ble 6 stk. Alt samboer med 2 barn og mine 2. Så tromler vi det vi kan tromle. 

Anonymkode: f9578...08c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...