Gå til innhold

Hvis en av foreldrene blir syke


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hei, vi som har samfunnskritiske jobber og har barna på skole og i barnehagen. Hvis en av oss blir syke nå,  da må barna også være hjemme eller? de er jo ganske strenge på det å sende barna,  er kun hvis man ikke har annen barnepass . Hvis man er syk har man jo i prinsippet barnepass hjemme,  selv om det blir ekstra slitsomt 🙈

Anonymkode: 35182...a59

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

10 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hei, vi som har samfunnskritiske jobber og har barna på skole og i barnehagen. Hvis en av oss blir syke nå,  da må barna også være hjemme eller? de er jo ganske strenge på det å sende barna,  er kun hvis man ikke har annen barnepass . Hvis man er syk har man jo i prinsippet barnepass hjemme,  selv om det blir ekstra slitsomt 🙈

Anonymkode: 35182...a59

Kan du ikke vente til det skjer og spørre bhg da?

Anonymkode: c4694...ccd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, men jeg føler meg ikke helt bra,  så det var derfor jeg lurte 🙈🤣 kanskje noen andre hadde vært i samme situasjon.  

Anonymkode: 35182...a59

Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hei, vi som har samfunnskritiske jobber og har barna på skole og i barnehagen. Hvis en av oss blir syke nå,  da må barna også være hjemme eller? de er jo ganske strenge på det å sende barna,  er kun hvis man ikke har annen barnepass . Hvis man er syk har man jo i prinsippet barnepass hjemme,  selv om det blir ekstra slitsomt 🙈

Anonymkode: 35182...a59

Såklart dere holder barna hjemme om dere blir syke, det skal ikke være smitteefest der. Og er du hjemme, trenger du jo heller ikke pass...

Anonymkode: 6c11a...245

Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hei, vi som har samfunnskritiske jobber og har barna på skole og i barnehagen. Hvis en av oss blir syke nå,  da må barna også være hjemme eller? de er jo ganske strenge på det å sende barna,  er kun hvis man ikke har annen barnepass . Hvis man er syk har man jo i prinsippet barnepass hjemme,  selv om det blir ekstra slitsomt 🙈

Anonymkode: 35182...a59

Hvis du ikke er så syk at du må legges inn, bør barnet være hjemme, syns jeg. For om barnet tar med smitte i barnehagen blir jo alle andre i samfunnskritiske jobber også smittet. Det er det dummeste som kan skje nå. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I vår barnehage er det bare 2 barn da,  men jeg vil jo ikke at han skal smitte de voksne som jobber der heller. Kan jo hende det bare er en forkjølelse da,  må ikke være Corona liksom. 

Hi 

Anonymkode: 35182...a59

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...