Gå til innhold

Hvor stort vaskerom har du?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Her i huset har vi bittelite vaskerom med skråtak. Noe som plager meg 🙊 vi skal bygge på andre etasjen, og mulig vi flytter vaskemaskinen på badet der. 

Hvor stort vaskerom har du? Eller har du vaskemaskin på badet? 

Anonymkode: a1905...d6b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ca 2x3m. Akkurat plass til vaskemaskin med tørketrommel oppå, vask, varmtvannstank og "kassa" til sentralstøvsugeren. Skulle gjerne hatt et vaskerom som var dobbelt så stort, men heller et lite en vaskemaskin på badet. 

Anonymkode: 49e82...27a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville heller hatt lite vaskerom enn maskin på badet.

Mitt vaskerom er 3-4 kvm, nok plass til vaskemaskin med tørketrommel på toppen, tørkeskap og en liten seksjon med skuffer, et skap og innebygget strykebrett.

Anonymkode: 18bb1...d7e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vaskemaskin på badet.

Skulle gjerne hatt et vaskerom.  Hadde det tidligere. Det var veldig praktisk.

Anonymkode: 98a4b...97a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke vaskerom, bor i bygård. Tror nesten ingen her har en sånn «luksus». Men skulle gjerne hatt det, er supertrangt på badet med vaskemaskin og tørketrommel der. Jeg ville absolutt heller hatt et lite vaskerom enn å ha vaskemaskinen på badet.

Anonymkode: 19635...199

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tipper ca 20m2. Har vaskemaskin, tørketrommel, varmtvannstank, trykktank og fyranlegg der. Og tørkesnorer. 

Anonymkode: 50833...d76

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7-8 kvm. Litt mindre enn jeg skulle ønske, men bedre enn å ikke ha vaskerom.

Anonymkode: b4624...439

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 kvadrat. Men er 5 ganger 2 meter og får Klaus der. Alltid rot ! Men ser folk med mindre vaskerom har det strøkent, så sikkert meg det er noe galt med 

Anonymkode: 2318d...0d7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har et bittelite «vaskerom», men er i grunn bare fornøyd med å slippe å ha maskinen på badet. Har plass til vaskemaskin, tørketrommel og alle rengjøringsmidler og har i tillegg en utslagsvask der. Men det er ikke plass til å tørke klær på tørkestativ der, så det ønsker jeg meg til neste hus. 

Anonymkode: 6c47e...c86

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vaskerom på 3-4 m2. Har varmtvannstank, vask, vaskemaskin, fryser og 2 tørkestativer der. Akkurat plass til det som må være der. Skulle gjerne hatt noen få kvadratmeter ekstra. Men har ikke behov for et digert vaskerom.

Anonymkode: c8ca4...689

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke så stort, kanskje 2*3m. Men det er system og helt strøkent til enhver tid. Inneholder benk med vaskemaskin, tørketrommel og skap med vask. Veggskap med oppbevaring og skittentøyssjakt fra 2 etg og plass til å tørke tøy. Vi har teknisk rom med varmtvannstank og sentralstøvsuger et annet sted. Tidligere hadde vi digert vaskerom, sikkert 20-25 kvadrat, men alt annet ble plassert der så det var mye rot. Vil heller ha løsningen jeg har nå selv om det er mindre. 

Anonymkode: 4cb3c...401

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

12 kvm. Plass til to vaskemaskiner en tørketrommel og hengeplass. Pluss en brettebenk med stor kum jeg kan skylle regntøy og slikt. 

Anonymkode: d1020...0cf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke vaskerom, har vaskemaskin på badet. Går helt greit. 🙂 

Anonymkode: 90b38...ae9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig lite. Men det er første gang nå at jeg har vaskerom, så er fornøyd. Har akkurat plass til vaskemaskin m tørketrommel oppå. En stor vask. Ellers bare plass til å snu seg.... Men har kjøpt et sånt stativ til veggen som kan dras ut, det henger så høyt at det ikke er i veien. Og har kjøpt et tørkestativ som akkurat får plass ved siden av døra. Det er høyt, og tar liten plass i omfang. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har vaskerom på badet. En vegg med maskiner, utslagsvask, innredning med arbeidsbenk og takhengt tørkestativ. Alt bak skyvedører. Veldig fornøyd med det. 

Anonymkode: 693f4...ae7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...