Gå til innhold

Klør i underlivet til tider


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Men tviler det er sopp infeksjon? 
hva annet kan det vær? Har hatt problemer med der før men da har jeg hatt det mer med de klassiske tegnene.. 

har gått opp i vekt gradvis de siste årene pga sykdom og har slitt med at jeg er ofte klam nedentil

Anonymkode: 58018...95d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tenker det er sopp jeg. Jeg var hos gynekologen nylig, han sa jeg hadde sopp. Har kjent noe, men tenkte ikke at det var sopp. 

Anonymkode: 32ae8...bee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Tenker det er sopp jeg. Jeg var hos gynekologen nylig, han sa jeg hadde sopp. Har kjent noe, men tenkte ikke at det var sopp. 

Anonymkode: 32ae8...bee

Ja kanskje men synest det er så merkelig med tanke på at alt det andre er jo fint.. får når jeg har hatt det før så har jeg hatt problemer med utfloden og som er klassisk med sopp...

eneste jeg har reagert på etter typisk menstruasjon er ferdig at jeg får skikkelig vondt å ha sex i skjeden.. noe jeg aldri har hatt problemer med før! Og det varer bare noen dager..

 

Anonymkode: 58018...95d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som du bør teste deg for kjønnssykdommer. Hvis du bruker såpe nedentil må du slutte med det. Kun vann, og vask aldri innvendig! 

Anonymkode: 7233a...303

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syntetiske truser gjør at det klør hos meg iallefall. Derfor bruker jeg kun truser med bambus/bomull. Bare en tanke.

Anonymkode: d3d8e...800

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har alltid lett soppinfeksjon. Uten symptomer annet enn litt syklisk kløe. Kuttet ut alt sukker, blitt mye bedre. Anbefales om du sliter med kløe, å prøve og kutte ut sukker som soppen er veldig glad i :) 

Anonymkode: c0ca6...1c4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Men tviler det er sopp infeksjon? 
hva annet kan det vær? Har hatt problemer med der før men da har jeg hatt det mer med de klassiske tegnene.. 

har gått opp i vekt gradvis de siste årene pga sykdom og har slitt med at jeg er ofte klam nedentil

Anonymkode: 58018...95d

Før du kjøper soppbehandling på apoteket anbefaler jeg at du kjøper Tine yoghurt naturell først og vasker deg med det. Det bruker jeg forebyggende og hjelper mer enn noe soppbehandling! Kjøper det når jeg kjenner antydning til kløe og etter noen dager går det fint.

I dusjen smører jeg yoghurt naturell nedentil og vasker håret og kroppen først, eventuelt barberer meg. Så vasker jeg meg nedentil, har litt til yoghurt og vasker igjen. 
 

Det er viktig å lufttørke når du kan og generelt lufte seg nedentil. Jeg sover helt naken så jeg slipper den klamme, ekle følelsen med truse. På besøk/overnatting bruker jeg en luftig pysj shorts. Har sluttet å bruke string og slike pyntetruser med mindre jeg skal gjøre meg litt sexy for mannen og vi skal ut. Ellers bruker jeg ikke undertøy hjemme og går i joggebukser, ellers så bruker jeg bomullstruse. Ikke overdriv hygiene heller. Skjeden er selvrensende så det er ikke nødvendig å bruke underlivssåpe. Samboeren min bruker det, så jeg bruker det kun over musa og på innsiden av lårene og rundt underlivet, men aldri direkte på.

Anonymkode: 9b38d...e5c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Før du kjøper soppbehandling på apoteket anbefaler jeg at du kjøper Tine yoghurt naturell først og vasker deg med det. Det bruker jeg forebyggende og hjelper mer enn noe soppbehandling! Kjøper det når jeg kjenner antydning til kløe og etter noen dager går det fint.

I dusjen smører jeg yoghurt naturell nedentil og vasker håret og kroppen først, eventuelt barberer meg. Så vasker jeg meg nedentil, har litt til yoghurt og vasker igjen. 
 

Det er viktig å lufttørke når du kan og generelt lufte seg nedentil. Jeg sover helt naken så jeg slipper den klamme, ekle følelsen med truse. På besøk/overnatting bruker jeg en luftig pysj shorts. Har sluttet å bruke string og slike pyntetruser med mindre jeg skal gjøre meg litt sexy for mannen og vi skal ut. Ellers bruker jeg ikke undertøy hjemme og går i joggebukser, ellers så bruker jeg bomullstruse. Ikke overdriv hygiene heller. Skjeden er selvrensende så det er ikke nødvendig å bruke underlivssåpe. Samboeren min bruker det, så jeg bruker det kun over musa og på innsiden av lårene og rundt underlivet, men aldri direkte på.

Anonymkode: 9b38d...e5c

Det var smart👍🏻
jeg bruker ikke såpe nedentil, og har prøvd å sove uten truse men da blir det verre.. jeg svetter og er så klam nedentil pga jeg har gått opp i vekt og hoftene går sammen.

så har jeg alltid hatt problem med mye utflod og det er skikkelig irriterende oppi dette her.. alt blir bare klamp og ekkelt og må bytte ofte.  

Anonymkode: 58018...95d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Det var smart👍🏻
jeg bruker ikke såpe nedentil, og har prøvd å sove uten truse men da blir det verre.. jeg svetter og er så klam nedentil pga jeg har gått opp i vekt og hoftene går sammen.

så har jeg alltid hatt problem med mye utflod og det er skikkelig irriterende oppi dette her.. alt blir bare klamp og ekkelt og må bytte ofte.  

Anonymkode: 58018...95d

Hoftene går sammen? 

Anonymkode: 7186d...02a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Anonym bruker skrev:

Hoftene går sammen? 

Anonymkode: 7186d...02a

Hehe så det nå at det var litt heilt formulert 🤣 men lårene går sammen pga vekt oppgang de siste årene og da har det blitt klammere der nede

Anonymkode: 58018...95d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...