Gå til innhold

Hva betyr akkumulert grense?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Spurte om noe i nettbanken min og fikk til svar at det var en akkumulert grense på bankkortet mitt. Hva betyr egentlig det?

Anonymkode: bf7ba...2f5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva spurte du om da? Akkumulert betyr jo å bygge opp noe. Så kan det kanskje bety så du har bygget opp en (kreditt)grense på kortet ditt? At du har vært «flink» til å betale regninger slik at grensen har økt, eller at du har akkumulert såpass mye gjeld, at grensen har sunket, for eksempel. 
Men det er vanskelig for meg å svare nøyaktig på det når jeg ikke vet hva spørsmålet var i utgangspunktet:  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, TøffiTrynet☠ skrev:

Hva spurte du om da? Akkumulert betyr jo å bygge opp noe. Så kan det kanskje bety så du har bygget opp en (kreditt)grense på kortet ditt? At du har vært «flink» til å betale regninger slik at grensen har økt, eller at du har akkumulert såpass mye gjeld, at grensen har sunket, for eksempel. 
Men det er vanskelig for meg å svare nøyaktig på det når jeg ikke vet hva spørsmålet var i utgangspunktet:  

Jeg spurte om grensa for tæpping i løpet av en dag, og fikk til svar at akkumelert grense var 1500 kr.

Hi

Anonymkode: bf7ba...2f5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg spurte om grensa for tæpping i løpet av en dag, og fikk til svar at akkumelert grense var 1500 kr.

Hi

Anonymkode: bf7ba...2f5

Det betyr nok at selv om grensen er på 500 kr for hver handel kan du tæppe for 1500 på et døgn.

Anonymkode: bcdc8...253

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Jeg spurte om grensa for tæpping i løpet av en dag, og fikk til svar at akkumelert grense var 1500 kr.

Hi

Anonymkode: bf7ba...2f5

Nettopp. Da er den den grensen du har bygd deg opp på ditt kort. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk for svar, det var det jeg tenkte det var, men ble litt usikker

Hi

Anonymkode: bf7ba...2f5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...