Anonym bruker Skrevet 27. mars 2020 #1 Skrevet 27. mars 2020 Spurte om noe i nettbanken min og fikk til svar at det var en akkumulert grense på bankkortet mitt. Hva betyr egentlig det? Anonymkode: bf7ba...2f5
TøffiTrynet☠ Skrevet 28. mars 2020 #3 Skrevet 28. mars 2020 Hva spurte du om da? Akkumulert betyr jo å bygge opp noe. Så kan det kanskje bety så du har bygget opp en (kreditt)grense på kortet ditt? At du har vært «flink» til å betale regninger slik at grensen har økt, eller at du har akkumulert såpass mye gjeld, at grensen har sunket, for eksempel. Men det er vanskelig for meg å svare nøyaktig på det når jeg ikke vet hva spørsmålet var i utgangspunktet:
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2020 #4 Skrevet 28. mars 2020 3 minutter siden, TøffiTrynet☠ skrev: Hva spurte du om da? Akkumulert betyr jo å bygge opp noe. Så kan det kanskje bety så du har bygget opp en (kreditt)grense på kortet ditt? At du har vært «flink» til å betale regninger slik at grensen har økt, eller at du har akkumulert såpass mye gjeld, at grensen har sunket, for eksempel. Men det er vanskelig for meg å svare nøyaktig på det når jeg ikke vet hva spørsmålet var i utgangspunktet: Jeg spurte om grensa for tæpping i løpet av en dag, og fikk til svar at akkumelert grense var 1500 kr. Hi Anonymkode: bf7ba...2f5
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2020 #5 Skrevet 28. mars 2020 3 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg spurte om grensa for tæpping i løpet av en dag, og fikk til svar at akkumelert grense var 1500 kr. Hi Anonymkode: bf7ba...2f5 Det betyr nok at selv om grensen er på 500 kr for hver handel kan du tæppe for 1500 på et døgn. Anonymkode: bcdc8...253
TøffiTrynet☠ Skrevet 28. mars 2020 #6 Skrevet 28. mars 2020 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Jeg spurte om grensa for tæpping i løpet av en dag, og fikk til svar at akkumelert grense var 1500 kr. Hi Anonymkode: bf7ba...2f5 Nettopp. Da er den den grensen du har bygd deg opp på ditt kort.
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2020 #7 Skrevet 28. mars 2020 Tusen takk for svar, det var det jeg tenkte det var, men ble litt usikker Hi Anonymkode: bf7ba...2f5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå