Anonym bruker Skrevet 27. mars 2020 #1 Skrevet 27. mars 2020 Hvilke forholdsregler tar du? Blir det tilrettelagt noe for deg på jobb? Er så redd for å bringe smitte hjem til familien hvor både mann og alle barna har kronisk lungesykdom. Barna er så små at å holde avstand hjemme er umulig, de er for små til å forstå. Det er heller ikke mulig å dele av huset i 2 enheter. Anonymkode: a9d70...08c
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2020 #2 Skrevet 27. mars 2020 Jeg bor i kjelleren nå. Går inn nede etter jobb, vasker meg og skifter alt tøy. Ved det miste tegn til smitte vil jeg isolere meg fra resten av gjengen. Anonymkode: 455f7...004
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2020 #3 Skrevet 27. mars 2020 Jeg har samboer med flere risikofaktorer og jobber i sykehus, vi har corons test ute i telt blant annet. Jeg tar forholdsregler ved å være ekstremt nøye med håndhygiene og jeg rengjør alle utsatte områder der jeg jobber som dørhåndtak, heisknapper, kopimaskinknapper etc samt at jeg tar på så lite som mulig og tar meg ikke i ansiktet. Jeg rengjør hender nøye før jeg går hjem og når jeg kommer hjem vasker jeg hender og går deretter rett i dusjen og tar på rene klær. Bortsett fra dette er det ikke noen spesielle forholdsregler eller tilrettelegging på jobben. Anonymkode: efc4f...7ef
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2020 #4 Skrevet 27. mars 2020 Har barn i risikogruppen. Foreløpig ingen smitte på jobb. Om det tar seg opp vurderer jeg å flytte ut Anonymkode: ac940...922
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå