Gå til innhold

Helsepersonell med mann og barn i risikogruppe her?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hvilke forholdsregler tar du? Blir det tilrettelagt noe for deg på jobb? Er så redd for å bringe smitte hjem til familien hvor både mann og alle barna har kronisk lungesykdom. 

Barna er så små at å holde avstand hjemme er umulig, de er for små til å forstå. Det er heller ikke mulig å dele av huset i 2 enheter. 

Anonymkode: a9d70...08c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg bor i kjelleren nå. Går inn nede etter jobb, vasker meg og skifter alt tøy. Ved det miste tegn til smitte vil jeg isolere meg fra resten av gjengen. 

Anonymkode: 455f7...004

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har samboer med flere risikofaktorer og jobber i sykehus, vi har corons test ute i telt blant annet. Jeg tar forholdsregler ved å være ekstremt nøye med håndhygiene og jeg rengjør alle utsatte områder der jeg jobber som dørhåndtak, heisknapper, kopimaskinknapper etc samt at jeg tar på så lite som mulig og tar meg ikke i ansiktet. Jeg rengjør hender nøye før jeg går hjem og når jeg kommer hjem vasker jeg hender og går deretter rett i dusjen og tar på rene klær. Bortsett fra dette er det ikke noen spesielle forholdsregler eller tilrettelegging på jobben. 

Anonymkode: efc4f...7ef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har barn i risikogruppen. Foreløpig ingen smitte på jobb. Om det tar seg opp vurderer jeg å flytte ut

Anonymkode: ac940...922

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...