Gå til innhold

Jeg er fortsatt gravid! Hipp hurra! Ønsker meg deres beste tips til utstyr!


shewolf

Anbefalte innlegg

Jeg er heldigvis fortsatt gravid! Woop :D Er så happy. 

Kjeder meg hjemme, permittert. Så jeg tenkte jeg skulle planlegge litt da. Sånn tilfelle dette fortsetter å gå bra! 

Jeg ønsker meg deres BESTE tips til utstyr. Merke på vogn, seng, utstyr som var kjekt å ha osv osv. 

Blir suuuuperhappy for svar! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Grattis! 

Ingen tips fra meg annet enn å kjøpe brukt. Alt utstyr med unntak av bilseter og madrass til eldste (samme ble brukt til alle tre barn) er kjøpt brukt på Finn.no. Mye å spare og miljøvennlig😊

Anonymkode: c3735...972

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle akkurat til å lage et innlegg til deg!

Godt å høre at alt er bra! Denne gangen sitter den ❤️ Det er så lenge siden jeg hadde baby at jeg egentlig ikke har noen konkrete tips, men jeg vil likevel slå et slag for gjenbruk. Jeg kjøpte nesten alt brukt, vogn, seng, klær, osv., og det fungerte kjempefint 😊 

Anonymkode: 46537...2ca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du trenger mindre ting enn man tror :) Men ja, kjøp en del brukt om du kan. Vi kjøpte en sprinkelseng for 400kr på finn.no og lagde bedside crib av den :) Så slapp vi å kjøpe en ny til 1500kr. Også kan man bruke den som vanlig sprinkelseng siden når barnet skal på eget rom. Ellers syntes jeg det var kjekt med ammepute og babynest første tia. Bæresjal eller bæresele kan også være kjekt å ha :) Vår baby hatet batnevogna første 3-4 månedene. Så ble mye bæring på oss første tia. Pluss at det er letteste måten og få gjort noe annet enn å sitte med baby på armen hele tiden første 3 månedene 😅

Anonymkode: 73d00...f19

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Skulle akkurat til å lage et innlegg til deg!

Godt å høre at alt er bra! Denne gangen sitter den ❤️ Det er så lenge siden jeg hadde baby at jeg egentlig ikke har noen konkrete tips, men jeg vil likevel slå et slag for gjenbruk. Jeg kjøpte nesten alt brukt, vogn, seng, klær, osv., og det fungerte kjempefint 😊 

Anonymkode: 46537...2ca

Å så koselig! Ja det håper jeg virkelig. Men jeg tror det. Det føles bra :) Er nå 2 måneder på vei og har ikke vært lenger enn 6 uker før. Har sett og hørt hjerte på UL og målt HCG. Alt ser fint ut :D Brukt er gull! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra! Jeg har dessverre ingen tips om utstyr, for mine barn er nokså store nå. Jeg hadde bare lyst til å gratulere deg! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, Superdolly skrev:

Så bra! Jeg har dessverre ingen tips om utstyr, for mine barn er nokså store nå. Jeg hadde bare lyst til å gratulere deg! 

Tusen takk :D Det setter jeg kjempepris på. ❤️ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, shewolf skrev:

Jeg er heldigvis fortsatt gravid! Woop :D Er så happy. 

Kjeder meg hjemme, permittert. Så jeg tenkte jeg skulle planlegge litt da. Sånn tilfelle dette fortsetter å gå bra! 

Jeg ønsker meg deres BESTE tips til utstyr. Merke på vogn, seng, utstyr som var kjekt å ha osv osv. 

Blir suuuuperhappy for svar! 

Voksipose. Alltid.

Og så godt å høre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dersom du ikke alt gjør det, så er det et perfekt tidspunkt å begynne med å hekle eller strikke noe til den lille. Jeg har forøvrig lært meg begge deler selv kun ved å se på små videoklipp og øve, så det er fullt mulig. Tepper og klær i ull er gull 😊

Anonymkode: 95fb1...23f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøp brukt, til førstemann hadde vi kun stellebord som var nytt, fikk av tanten til mannen. 

Voksipose med glidelås i front. 

City elite er en god vogn.

Bedsidecrib var kjekt.

Vippestol

 

 

Anonymkode: a823c...869

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...