Gå til innhold

Hvordan gjør dere med enebarn ?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Her har min fått lov til og leke med nabojente kun henne og kun ute.

barnet får ikke leke med flere enn en.

Jeg finner på ting med barnet,men jeg føler jeg ikke dekker behovet for andre barn.

Hva med deres?

Barnet har ellers mange og leke med,men siden skolen er stengt og de bor et stykke vekk, blir ikke det aktuelt uansett, men nabojente er jo fint og leke med

 

Anonymkode: c384d...ac2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dere selvsagt alle dvs med oss eller kun sammen med andre via nett.

Anonymkode: 04cc9...133

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har ingen barn i nærheten så hun er kun er med oss. Bor i generasjonsbolig så hun har kontakt med bestemor også. Hun får face-time med bestevenninnen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får leke med en klassevenninne. Ser ingen grunn til å isolere barnet 

Anonymkode: 2554c...88e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Får leke med en klassevenninne. Ser ingen grunn til å isolere barnet 

Anonymkode: 2554c...88e

Samme her. 

Anonymkode: e3025...4a4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så bra det er flere som har venner barna leker med, tenker at det ikke er riktig og isolerer barnet, og du kan jo være en gruppe på max 5, så ser ingen grunn at han ikke skal leke med barn

Anonymkode: c384d...ac2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

44 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Så bra det er flere som har venner barna leker med, tenker at det ikke er riktig og isolerer barnet, og du kan jo være en gruppe på max 5, så ser ingen grunn at han ikke skal leke med barn

Anonymkode: c384d...ac2

Jo, det er det grunner til. Men du er like dum i dag som alle andre dager her inne, og da får du bare insistere deg til smitte.

Anonymkode: 04cc9...133

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mitt enebarn treffer ikke noen nå. Hun Facetimer med et par venninner når de gjør skolearbeid. Trist og kjedelig for henne, men det hadde vært enda verre å forårsake noens død pga behov for lek.

Anonymkode: 5d24c...a18

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 hours ago, Anonym bruker said:

Jo, det er det grunner til. Men du er like dum i dag som alle andre dager her inne, og da får du bare insistere deg til smitte.

Anonymkode: 04cc9...133

hvis jeg er dum, er du sykt hysterisk.... FHI har sagt det går greit med max 5 personer sammen, om man kun er ute

Anonymkode: c384d...ac2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 hours ago, Anonym bruker said:

Mitt enebarn treffer ikke noen nå. Hun Facetimer med et par venninner når de gjør skolearbeid. Trist og kjedelig for henne, men det hadde vært enda verre å forårsake noens død pga behov for lek.

Anonymkode: 5d24c...a18

snakk om og overdrive

Anonymkode: c384d...ac2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

45 minutter siden, Anonym bruker skrev:

hvis jeg er dum, er du sykt hysterisk.... FHI har sagt det går greit med max 5 personer sammen, om man kun er ute

Anonymkode: c384d...ac2

Ingen sier da det går greit!!!? Det kan da ingen vite! De anbefaler MAKS 5 ute sammen. Og selvfølgelig med 1 meter avstand med alle. Det er ikke lett for barn i grupper. 
 

skal man få bukt på dette viruset så må folk bruke hodet og ta ansvar. Hadde alle vært veldig strenge en periode så varer denne perioden kortere. Folk er ikke flinke nok når 300 nye mennesker blir smittet i døgnet 

Anonymkode: cfbe1...ddb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her har vi valgt å holde ungen separert fra hverandre og ikke leke ute med andre barn for å unngå smitte. Dette gjelder majoriteten på klassetrinnet. Kun to i kommunen som er smittet foreløpig så de fleste gjør det de kan for å unngå mer. 

Datteren vår facetimer med to venninner hele dagen omtrent når de ikke gjør skolearbeid. De facetimer og spiller sammen på roblox eller minecraft. De koser seg. 

Vi går tur nesten hver dag for at vi alle skal få bevegd oss og få frisk luft 

Anonymkode: 14aed...ce5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

14 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ingen sier da det går greit!!!? Det kan da ingen vite! De anbefaler MAKS 5 ute sammen. Og selvfølgelig med 1 meter avstand med alle. Det er ikke lett for barn i grupper. 
 

skal man få bukt på dette viruset så må folk bruke hodet og ta ansvar. Hadde alle vært veldig strenge en periode så varer denne perioden kortere. Folk er ikke flinke nok når 300 nye mennesker blir smittet i døgnet 

Anonymkode: cfbe1...ddb

Det er ikke bekreftede smittet, de begynte med ny registreringsmåte i går, derfor hoppet tallet ganske mye opp fra de andre dagene. De har nå og begynt å telle smittede kun basert på symptomer

Anonymkode: f5b0b...3d3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...