Anonym bruker Skrevet 26. mars 2020 #1 Skrevet 26. mars 2020 Hvis man tjener under 300 000 får man 80 % lønn under permitteringen? Anonymkode: 4ef98...308
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2020 #3 Skrevet 26. mars 2020 27 minutter siden, Anonym bruker skrev: Nei Anonymkode: a14a7...68d Ok 🙂 Anonymkode: 4ef98...308
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2020 #4 Skrevet 26. mars 2020 Ja. Man får 80% av lønnen opptil 3G som er ca 300.000 også får man 62,4% av lønnen som overstiger 3G opp til 6G Anonymkode: d5e43...5f2
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2020 #5 Skrevet 26. mars 2020 1 time siden, Anonym bruker skrev: Hvis man tjener under 300 000 får man 80 % lønn under permitteringen? Anonymkode: 4ef98...308 Ja det gjør du. Anonymkode: d5e43...5f2
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2020 #6 Skrevet 26. mars 2020 5 minutter siden, Anonym bruker skrev: Ja det gjør du. Anonymkode: d5e43...5f2 Anonymkode: 4ef98...308
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2020 #7 Skrevet 26. mars 2020 Takk for svar. ❤ Anonymkode: 4ef98...308
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå