Gå til innhold

Ok, jeg trenger en serie eller to, help!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg har sett kjempemange serier og kan utfra det konkludere med at jeg har noen krav. 

Må inneholde: Koselige/artige/kule personer i hovedrollene som man blir glad i, spenning, humor, framdrift og litt personlige intriger. 

Kan ikke inneholde: Mafia, narko, maktspill, penger viktig, mye seriøs drama, folk som vikler seg for langt inn i usannsynlige plott.

Det et mange serier jeg ikke har likt som  mange andre liker, som Braking bad, wire, sporanos, Outlander, Once upon å time osv. Men liker også mange kommersielle som GOT, Greys Anatomy, Fringe, Friends, Criminal Minds osv. 

Hadde vært fint å både ha en litt barnevennlig en som ikke må påvises hvis 10-åringen kommer inn, og en som ikke nødvendigvis er barnevennlig. Har Netflix og Viaplay. Tips?

Anonymkode: f25bb...4c2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Supernatural

Anonymkode: 784e4...4c6

Jeg har sett den, men har faktisk lurt på å de den på nytt siden jeg ikke fikk med meg siste sesong. 

HI

Anonymkode: f25bb...4c2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg likte veldig godt Locke and Key på Netflix! :)

Anonymkode: 3f428...6a6

Hva handler den om?

HI

Anonymkode: f25bb...4c2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Supernatural er fantastisk :) men siden du har sett den er jo Stranger things og Teen wolf litt i samme katori

Anonymkode: 9678d...31d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

23 timer siden, Anonym bruker skrev:

Hva handler den om?

HI

Anonymkode: f25bb...4c2

Familie som flytter til et gammelt familiehus, der finner barna nøkler som fører til hver sin magiske ting. Ganske spennende, men ikke for skummel 😅

Vil ikke skrive for mye heller, for serien har bare ti episoder eller noe, og det går jo veldig fort nå i disse tider 🙈 Den er bedre enn det høres ut når jeg prøver å forklare. Se traileren? :)

Anonymkode: 3f428...6a6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Preacher, Mr Robot, Transparent, Chicago Med, Bosch, Perpetual Grace, Four Weddings and a funeral (serien), Night Shift, Brothers and sisters, Sex Education, Lost in space, Arrested development, Peaky Blinders (den er på toppen av min må se-liste), Pose, The IT crowd, Atypical, Sherlock, Wanderlust, Umbrella academy, Glow, Crashing, The Witcher. Dette er seriene jeg har likt godt som ligger på Viaplay/Netflix. 

Har forøvrig sett Locke and Key; fantastisk utgangspunkt, elendig gjennomført. Jeg vet ikke om vi har lik smak, men vi har i hvert fall ganske sammenfallende liste på likte/likte ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...