Gå til innhold

Alt folk kaster i do...


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Folk er så forbanna dumme. Alt går visst i do, våtservietter, qtips, tamponger etc.

Er du en av disse som kaster alt i do?

Anonymkode: f7595...3bf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Men det er jo ikke noe nytt.

Nei, jeg gjør ikke det, for har vokst opp med å lære at sånt gjør man ikke. Men har av frustrasjon kastet sånne bittesmå silikonhårstrikker (a la rainbow loom) i do :o Men det var ikke pent...

Men ikke q-tips, ikke kluter eller engangskluter og våtservietter osv! Og jeg hiver ikke mat i do.

Anonymkode: 1bb9e...9c3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Nope. I do går kun urin, avføring og dopapir, gitt. 

Anonymkode: 4f883...7cb

Og mensen.

Anonymkode: 1bb9e...9c3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ha-ha... ja, i dag var det nesten så jeg gjorde det! Skulle helle ut en vaskebøtte i do, trodde jeg hadde tatt ut moppen... men det hadde jeg altså ikke. Ble ganske imponert over meg selv over reaksjonsevnen - hadde heldigvis hansker på meg og "kastet" meg etter moppen og fikk såvidt det var tak i ene hjørnet og dratt den opp igjen. Bøtten var full av vann og jeg helte den ut med ganske stort trykk, derfor moppen var på god vei til å forsvinne ned løpet.

Anonymkode: 5dac3...9f0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bodde i England og der står i bruksanvisningen på tamponger at de skal i do, så velger å følge det! 👍

Anonymkode: 7f661...17b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Hvit_bil
18 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg bodde i England og der står i bruksanvisningen på tamponger at de skal i do, så velger å følge det! 👍

Anonymkode: 7f661...17b

Kanskje de har større rører? 
i enkelte land skal ikke engang dopapir i do, som feks Hellas og Tyrkia

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutes ago, Anonym bruker said:

Jeg bodde i England og der står i bruksanvisningen på tamponger at de skal i do, så velger å følge det! 👍

Anonymkode: 7f661...17b

Men det skal man ikke. Du får også kjøpt sånne "flushable wipes" som man heller ikke skal kaste i do for de er egentlig ikke til å spyle ned. De bare sier det. Så i England skal man heller ikke kaste tamponger i do. Bodde der selv og faren til typen var rørlegger 😉 mange tette rør pga. det her

Anonymkode: d0907...7d7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kun ting som kommer ut av kroppen og dopapir intet annet skal i do.

Anonymkode: 6b97e...7e7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg bodde i England og der står i bruksanvisningen på tamponger at de skal i do, så velger å følge det! 👍

Anonymkode: 7f661...17b

Hva tror du egentlig skjer med den tampongen når den havner i do? Blir borte i det store intet?

Hvis du tenkte litt over hvor det du kaster i do egentlig havner så ville du kanskje tenkt deg om litt. Det er ikke kun at dine rør kan gå tett, men de kan skape problemer for pumper på vei til renseanlegget og når/hvis den kommer dit må den fjernes fra vannet og kjøres bort til forbrenning. Reparasjon av pumper og bortkjøring av avløpssøppel koster penger så du bør i alle fall ikke klage på høye kommunale avgifter når du selv bidrar til at de blir høyere enn nødvendig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen pleide å kaste linser i do, men det er det slutt på nå. 

Hadde ei venninne engang som kastet qtips i do, fordi moren hennes også gjorde det. Fikk henne fra det etter hvert. 

Anonymkode: 37f51...289

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg bodde i England og der står i bruksanvisningen på tamponger at de skal i do, så velger å følge det! 👍

Anonymkode: 7f661...17b

Du har vel sko med borrelås...? 🙄

Anonymkode: 2900e...a97

Lenke til kommentar
Del på andre sider

45 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Du har vel sko med borrelås...? 🙄

Anonymkode: 2900e...a97

🤣

Anonymkode: 4801a...5dc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 timer siden, Anonym bruker skrev:

Folk er så forbanna dumme. Alt går visst i do, våtservietter, qtips, tamponger etc.

Er du en av disse som kaster alt i do?

Anonymkode: f7595...3bf

Absolutt ikke!

Prøvde meg da jeg var 15, kastet et truseinnlegg i do. Var på besøk hos kjæresten. 
Dama som leide ut hybel til ham annonserte veldig tydelig neste gang jeg kom at jentene som var på besøk her ikke måtte kaste sånt i do. Det hadde gått tett på grunn av det. Gud, det var pinlig...

Anonymkode: 4b3ad...c98

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg bodde i England og der står i bruksanvisningen på tamponger at de skal i do, så velger å følge det! 👍

Anonymkode: 7f661...17b

Det er feil både i England og andre steder. Tamponger løser seg ikke opp i vann, slik dopapir gjør, så de skal IKKE i do.

Anonymkode: 4b3ad...c98

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...