Gå til innhold

Må ha kontakt med barnevern


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Travle tider med unger heime som treng ulik oppfølging.  Sa at eg bare måtte vekk til mannen. Ble borte eit døgn. Politiet blei kontaktet av jobben min som av en eller annen grunn hadde fått det med seg, og derfor og barnevern. Hadde ikke mer strøm på telefon og fikk derfor ikke tatt kontakt. Hva tror dere barnevernet sier? Finnes det noe formildende i disse koronatider.

Anonymkode: 11838...6bc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

De sier absolutt ingenting til det. Spesielt nå som ting er som det er. De forstår det.

Selv uten korona ville de forstått det!

Anonymkode: 750a0...d99

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Travle tider med unger heime som treng ulik oppfølging.  Sa at eg bare måtte vekk til mannen. Ble borte eit døgn. Politiet blei kontaktet av jobben min som av en eller annen grunn hadde fått det med seg, og derfor og barnevern. Hadde ikke mer strøm på telefon og fikk derfor ikke tatt kontakt. Hva tror dere barnevernet sier? Finnes det noe formildende i disse koronatider.

Anonymkode: 11838...6bc

Hva de sier? At du er idiot, vil jeg tro. 

Anonymkode: fd0c9...f0a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du fikk nok og du tok deg en pause. Mye bedre enn å bli i det vanskelige? Hva mener du selv er galt her?

Anonymkode: bf158...7d4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Barna var sammen med sin far i ett døgn uten deg? Hva i alle dager skal barnevernet mene om det? Og hvorfor kontaktet jobben din barnevernet i utgangspunktet? 

Anonymkode: c2cf8...189

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Barna var sammen med sin far i ett døgn uten deg? Hva i alle dager skal barnevernet mene om det? Og hvorfor kontaktet jobben din barnevernet i utgangspunktet? 

Anonymkode: c2cf8...189

Og hvem kontaktet jobben? 🧐

Anonymkode: bf158...7d4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor ble barnevernet koblet inn her? Reiste du fra barna uten å sørge for at de hadde tilsyn?

Og hvorfor meldte jobben fra til politi? Ga du ikke beskjed om at du ble borte? 

Anonymkode: 90416...017

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Travle tider med unger heime som treng ulik oppfølging.  Sa at eg bare måtte vekk til mannen. Ble borte eit døgn. Politiet blei kontaktet av jobben min som av en eller annen grunn hadde fått det med seg, og derfor og barnevern. Hadde ikke mer strøm på telefon og fikk derfor ikke tatt kontakt. Hva tror dere barnevernet sier? Finnes det noe formildende i disse koronatider.

Anonymkode: 11838...6bc

Hæ?

Bor du sammen med mannen? Og møtte du ikke på jobb eller ga beskjed om at du ikke kom?

Anonymkode: e9f85...1b4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Skjønte  ikke hva du mente HI... 

om du reiste fra barna og lot de bli hjemme alene    .... så er det ikke rart de har ringt Barnevern ..

Anonymkode: 573f3...478

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Her er det mye du ikke forteller.

Anonymkode: 1c50e...994

Det tenkte jeg også. Hva er det du ikke forteller oss, Hi?

Anonymkode: b3afb...6a3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Hvorfor ble barnevernet koblet inn her? Reiste du fra barna uten å sørge for at de hadde tilsyn?

Og hvorfor meldte jobben fra til politi? Ga du ikke beskjed om at du ble borte? 

Anonymkode: 90416...017

Jo sa at eg trengte ein pause. Men ikke at det ble så lenge. Aner ikke hvem som kontaktet jobben🤔

Anonymkode: 11838...6bc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Anonym bruker skrev:

 Skjønte  ikke hva du mente HI... 

om du reiste fra barna og lot de bli hjemme alene    .... så er det ikke rart de har ringt Barnevern ..

Anonymkode: 573f3...478

Nei, mannen var hjemme. Men jeg dro på en kjøretur og så var eg så utkjørt at eg orka ikkje dra hjem og treffe mann og barn. Litt uoverenstemmelse før jeg dro og diskusjon om at jeg burde takle hverdagen med barna bedre,men absolutt ingen høylytt krangling. 

Anonymkode: 11838...6bc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde bekymra meg mer om hva jobben tenker om deg? Hallo?? Kontakte politiet? 

Anonymkode: a5099...f27

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hadde bekymra meg mer om hva jobben tenker om deg? Hallo?? Kontakte politiet? 

Anonymkode: a5099...f27

Fordi at ingen visste hvor jeg var. Aner ikke hvem som kontaktet jobben min, vet det ikke er mannen eller min familie 🤔  HI

Anonymkode: 11838...6bc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

48 minutter siden, topaz skrev:

Men møtte du ikke opp på jobb? Jeg skjønner ikke hendelsesforløpet her. 

Hadde fri, skulle ikke på jobb

Anonymkode: 11838...6bc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette har du lagt opp til selv, Hi. Når du har forpliktelser og ansvar så forsvinner du ikke uten å si noe til noen! Selv nå, kommuniserer du tydeligvis ikke med de rundt deg siden du ikke en gang vet hvem som kontaktet jobben din. Det virker som om du bare såvidt greier å kommunisere her også.

Den situasjonen vi er i nå vil vare en stund, HI, så du må finne en måte å takle det på, og det virker som om du trenger hjelp til det. Det er helt ok, bare du selv innser det og ber om hjelp. Du er garantert ikke den eneste disse dager som sliter. Men du har mann og barn, da må du også innse at du har et problem som du ikke fikser selv nå og at du må be om hjelp med det samme!

Snakk med mannen din. Og ring legen din i morgen og be om hjelp! Ring også familievernkontoret og be om hjelp der!

 

Anonymkode: b3afb...6a3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det noe du ikke forteller...

Du reiste bort et døgn, barna var hjemme med faren, du skulle ikke på jobb. Hvorfor i alle dager er da politi og barnevern kontaktet??

Anonymkode: 588a7...e20

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Fordi at ingen visste hvor jeg var. Aner ikke hvem som kontaktet jobben min, vet det ikke er mannen eller min familie 🤔  HI

Anonymkode: 11838...6bc

Det er mye du ikke forteller her og da er det veldig idiotisk av deg å skrive noe som helst her inne også. 

Mest sannsynlig var det mannen din eller noen andre bekymrede i familien som ringte jobben og spurte om de var der siden ingen visste hvor du var, så har de kontaktet politiet. Det er meget naivt å tenke at ingen i familien ringte jobben for det er da absolutt ingen andre det kan være. Du skjønner selv hvor rart det høres ut? 
 

Tenker du burde la denne tråden dø ut og heller samarbeide med barnevernet. Er det ingenting bekymringsverdig så henlegger de saken. Barnevernet tar ikke barna med mindre de er bekymret. Har vært på den siden av saken selv. 

Anonymkode: 723d9...656

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Det er mye du ikke forteller her og da er det veldig idiotisk av deg å skrive noe som helst her inne også. 

Mest sannsynlig var det mannen din eller noen andre bekymrede i familien som ringte jobben og spurte om de var der siden ingen visste hvor du var, så har de kontaktet politiet. Det er meget naivt å tenke at ingen i familien ringte jobben for det er da absolutt ingen andre det kan være. Du skjønner selv hvor rart det høres ut? 
 

Tenker du burde la denne tråden dø ut og heller samarbeide med barnevernet. Er det ingenting bekymringsverdig så henlegger de saken. Barnevernet tar ikke barna med mindre de er bekymret. Har vært på den siden av saken selv. 

Anonymkode: 723d9...656

La meg rette på det: De tar ikke barna med mindre de er alvorlig bekymret eller at det er akutt. Her har du en far i bildet som har tatt set av barna når du forsvant og han klarte det nok helt fint. 

Du må derimot tøre å ta oppsøke hjelp. Det er ikke en svakhet

Anonymkode: 723d9...656

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Fordi at ingen visste hvor jeg var. Aner ikke hvem som kontaktet jobben min, vet det ikke er mannen eller min familie 🤔  HI

Anonymkode: 11838...6bc

Mannen din kontaktet vel politiet? Da har de ringt jobben din og barnevernet.

Anonymkode: e9f85...1b4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

47 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Her er det noe du ikke forteller...

Du reiste bort et døgn, barna var hjemme med faren, du skulle ikke på jobb. Hvorfor i alle dager er da politi og barnevern kontaktet??

Anonymkode: 588a7...e20

Det blir nok henlagt nå.

Anonymkode: e9f85...1b4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...