Anonym bruker Skrevet 26. mars 2020 #1 Skrevet 26. mars 2020 Rammer corona ytterdører? De som er syke ønsker neppe å trene, og resten får lov til å gå ut om de ikke er i kontakt med andre. Og for sin egen psykiske helse burde de gå ut.. Anonymkode: c28c2...976
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2020 #2 Skrevet 26. mars 2020 3 minutter siden, Anonym bruker skrev: Rammer corona ytterdører? De som er syke ønsker neppe å trene, og resten får lov til å gå ut om de ikke er i kontakt med andre. Og for sin egen psykiske helse burde de gå ut.. Anonymkode: c28c2...976 🤦♀️🤦♀️🤦♀️🤦♀️ Anonymkode: 9da9f...343
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2020 #3 Skrevet 26. mars 2020 34 minutter siden, Anonym bruker skrev: Rammer corona ytterdører? De som er syke ønsker neppe å trene, og resten får lov til å gå ut om de ikke er i kontakt med andre. Og for sin egen psykiske helse burde de gå ut.. Anonymkode: c28c2...976 Man blir ikke sterk av å gå ut, løpe eller gå tur. Vi som trener styrke, vil gjerne trene mer enn bare cardio. Det er så vannvittig inspirerende med alle øktene og øvelsene som legges ut. Glad vi er forskjellig. Anonymkode: a0c44...80f
sug lut Skrevet 26. mars 2020 #4 Skrevet 26. mars 2020 Jeg ønsker meg flere tips om hjemmebrenning. Det er et helt forsømt område.
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2020 #5 Skrevet 26. mars 2020 Jeg er ikke løper. Hater det! Pga føret og veiene her er ikke sykling så aktuelt. Så da er det diverse innetrening som teller! Du får synge med Tante Sofie "Om alle andre var som jeg...." Anonymkode: 6ed34...4dc
Mostly Harmless Skrevet 26. mars 2020 #6 Skrevet 26. mars 2020 Jeg synes det er kjekt å variere litt. Med hjemmetrening, kan jeg også få inn en økt mens jeg har ansvar for barna. Folk har en tendens til å rynke på nesa om man stikker til skogs mens småungene sover alene hjemme. Og selv om det er hyggelig å være ute med barna, kvalifiserer det ikke alltid som trening. Det jeg synes er rart, er at du ser ut til å tro at det å trene inne utelukker å kunne gå ut. Ytterdøra virker fortsatt, selv om man har tatt noen armhevinger på stuegulvet.
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2020 #7 Skrevet 26. mars 2020 Jeg driver med styrkerelatert idrett og får ikke lov til å drive med idretten min nå. Må likevel holde meg i form, og prøve å opprettholde styrken og muskelmassen. Da hjelper det ikke å gå eller jogge en tur. Anonymkode: 92bbf...9fb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå