Gå til innhold

Hvorfor blir aldri vi ulykkelige syke?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser ikke en eneste mening med livet! Nå stenges jo alt også, så det jeg har lyst blir ikke mulig. Kanskje aldri. Det fine med dette her er at alle er i samme båt. Jeg slipper følelsen av å ikke strekke til eller gå glipp av ting. 
Men kunne jo like gjerne dødd egentlig, men jeg får aldri sykdommer eller blir smittet av Corona. Blir jeg smittet kommer jeg ikke til å dø av det heller.

Hvorfor er det slik at vi som ikke er glad for livet alltid overlever?

Anonymkode: 4aaba...9bf

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er så enig med deg! Vi kunne jo like gjerne dødd av dette. Da hadde jeg sluppet at folk sa det var egoistisk og ditt og datt. 

Jeg venter enda i spenning på og bli smitta og forhåpentligvis tar moder jord seg av resten.

Anonymkode: 287c3...066

Skrevet
12 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ser ikke en eneste mening med livet! Nå stenges jo alt også, så det jeg har lyst blir ikke mulig. Kanskje aldri. Det fine med dette her er at alle er i samme båt. Jeg slipper følelsen av å ikke strekke til eller gå glipp av ting. 
Men kunne jo like gjerne dødd egentlig, men jeg får aldri sykdommer eller blir smittet av Corona. Blir jeg smittet kommer jeg ikke til å dø av det heller.

Der var du ja, det var en stund siden nå. Nå har du korona å skylde på ser jeg

Anonymkode: 3abf8...53f

Skrevet
3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg er så enig med deg! Vi kunne jo like gjerne dødd av dette. Da hadde jeg sluppet at folk sa det var egoistisk og ditt og datt. 

Jeg venter enda i spenning på og bli smitta og forhåpentligvis tar moder jord seg av resten.

Hva er ego? Jeg går ikke ut blandt folk fordi jeg ikke vil ta imot smitte og spre det. Slik at ikke flere risikerer sykehusopphold. Men om jeg så fikk det, så hadde jeg ikke dødd. 

Jeg har levd i karantene de siste 2 år. Fordi jeg trodde på meg selv og satset på noe da... men det kunne bare ikke gå bra. Jeg er ikke brukenes til noen ting. Alt som er lønnsomt og realistisk er ting som ikke interesserer meg eller jeg vil. Som feks å jobbe i helsevesenet. Ser ikke ned på de som jobber med det, men jeg har prøvd selv om mislikte det sterkt. Jeg tar innover meg smerten til andre og jeg liker ikke luktene. 
Jeg kan heller ikke jobbe med sikkerhet. Ser ikke når man bør bryte inn eller la folk ordne opp selv og så klarer jeg ikke sette meg i respekt. 

Sånn ellers forstår jeg bare ikke andre ting som feks IT. Er direkte skoledum. 

Kommer aldri til å få meg kjæreste heller. Ingen vil ha et skall av en kvinne.

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Jøss, hva slags måte er det å svare på? 

Skrevet

Hva skal jeg mener du? Ut blandt folk? Reise? 

Skrevet

Og så er jeg født i 91. Jævla år! Det er vi som blir akkurat for gamle til ting når samfunnet bestemmer seg for å sette ned aldersgrenser på ting. «Jeg ble 28 i fjor jeg»

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Hva er ego? Jeg går ikke ut blandt folk fordi jeg ikke vil ta imot smitte og spre det. Slik at ikke flere risikerer sykehusopphold. Men om jeg så fikk det, så hadde jeg ikke dødd. 

Jeg har levd i karantene de siste 2 år. Fordi jeg trodde på meg selv og satset på noe da... men det kunne bare ikke gå bra. Jeg er ikke brukenes til noen ting. Alt som er lønnsomt og realistisk er ting som ikke interesserer meg eller jeg vil. Som feks å jobbe i helsevesenet. Ser ikke ned på de som jobber med det, men jeg har prøvd selv om mislikte det sterkt. Jeg tar innover meg smerten til andre og jeg liker ikke luktene. 
Jeg kan heller ikke jobbe med sikkerhet. Ser ikke når man bør bryte inn eller la folk ordne opp selv og så klarer jeg ikke sette meg i respekt. 

Sånn ellers forstår jeg bare ikke andre ting som feks IT. Er direkte skoledum. 

Kommer aldri til å få meg kjæreste heller. Ingen vil ha et skall av en kvinne.

Er ego og ta sitt eget liv. Jeg håpa korona ville ta seg av den delen.

Jeg skulle gjerne sagt noe oppmuntrende, men sannheten er at jeg er selv i et svart hull. 

Men du høres ut som du har mye og by på, men du mangler selvtillit! Jeg har tro på at du vil få det bedre!

Skrevet
6 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Har vært på diverse subforum på Kvinneguiden i mellomtiden...

Anonymkode: 1c14c...ab3

Skrevet

Er ego og ta sitt eget liv. Jeg håpa korona ville ta seg av den delen.

Jeg skulle gjerne sagt noe oppmuntrende, men sannheten er at jeg er selv i et svart hull. 

Men du høres ut som du har mye og by på, men du mangler selvtillit! Jeg har tro på at du vil få det bedre!

Det var uvanlig fra noen som er i svart hull. Hvorfor er du i svart hull? 

er bare litt redd for hva som skjer fremover. Det er enkelte jobber jeg er livredd for å ta

- helsearbeider (fordi det er vondt og ekkelt) . Ikke slik jeg ser på de som jobber med det, men jeg mistrivdes bare

- begravelsesbyrå og likobtuksjon. Æsj, studere lik.....

- slakte. Orker ikke tanken på å drive med kjøtt....

men dette er vel gjerne jobber ingen vil ta...så da er det vi lavstatusfolk som tar det. Derfor tenker jeg at jeg like gjerne kan gjøre nytte for meg andre steder. Nemlig i graven

Skrevet
2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det var uvanlig fra noen som er i svart hull. Hvorfor er du i svart hull? 

er bare litt redd for hva som skjer fremover. Det er enkelte jobber jeg er livredd for å ta

- helsearbeider (fordi det er vondt og ekkelt) . Ikke slik jeg ser på de som jobber med det, men jeg mistrivdes bare

- begravelsesbyrå og likobtuksjon. Æsj, studere lik.....

- slakte. Orker ikke tanken på å drive med kjøtt....

men dette er vel gjerne jobber ingen vil ta...så da er det vi lavstatusfolk som tar det. Derfor tenker jeg at jeg like gjerne kan gjøre nytte for meg andre steder. Nemlig i graven

Vil du snakke privat? Kommer nok bare møkk herfra.

Skrevet

Vil du snakke privat? Kommer nok bare møkk herfra.

Nei jeg tror det går bra. Vil holde anonym :) 

Skrevet

Nei jeg tror det går bra. Vil holde anonym :) 

Ser den, men utifra tidligere tråder og svar du har fått så synes jeg ikke du burde skrive her om du føler deg dårlig.

Skrevet

Ser den, men utifra tidligere tråder og svar du har fått så synes jeg ikke du burde skrive her om du føler deg dårlig.

Vil du fortelle grunnen til det? :) 

Skrevet

Vil du fortelle grunnen til det? :) 

Jeg har sett dine tidligere tråder og ser at ting er tøft. Og svarene du får er jo horrible for en som er i en vanskelig situasjon. Hadde jeg fått sånne svar så hadde det gått jævlig hardt innpå meg. Så ville egentlig bare være en støtte. 

Livet mitt er hardt selv, og selv om det er for andre grunner så tenker jeg det er bedre med én som forstår og lytter enn å høre så mye rart som virkelig ikke gjør ting bedre  

Skrevet
31 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Er det ikke greit å skylde på corona for at du ikke drar til Tyrkia? Eller får jobb? Eller kjæreste? Da er det i hvert fall ikke på grunn av Asperger.

Anonymkode: 848ba...c52

Skrevet

Er det ikke greit å skylde på corona for at du ikke drar til Tyrkia? Eller får jobb? Eller kjæreste? Da er det i hvert fall ikke på grunn av Asperger.

Anonymkode: 848ba...c52

Som dette hi, hjelper dette??

Skrevet
27 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Og så er jeg født i 91. Jævla år! Det er vi som blir akkurat for gamle til ting når samfunnet bestemmer seg for å sette ned aldersgrenser på ting. «Jeg ble 28 i fjor jeg»

Var nå det også et problem 😂 

Anonymkode: 35e87...413

Skrevet
48 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Dra til Tyrkia. Så blir det nok vei i vellinga.

Anonymkode: 3f73b...955

Skrevet
30 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Har vært på diverse subforum på Kvinneguiden i mellomtiden...

Anonymkode: 1c14c...ab3

Dra tilbake dit og plag dem i stedet da.

Anonymkode: 3f73b...955

Skrevet

Har du fått perm?

Anonymkode: 71be4...eca

Skrevet

Til og med DET klarer du å klage over. Jesus gråt.

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Som for eksempel?

Anonymkode: 6daad...a6e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...