Gå til innhold

Ulrikke får ikke representere Norge i Eurovison 2021


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Hva tenker du om det? Rettferdig eller ikke? 

Anonymkode: 22d5d...b38

Det får hun jo, hun vil ikke.  Overskriften din er ren og skjær løgn

Anonymkode: e6885...667

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Det får hun jo, hun vil ikke.  Overskriften din er ren og skjær løgn

Anonymkode: e6885...667

Langt ifra! Du får lese avisene ordentlig. Hun får mulighet til å konkurrere om en finaleplass med en ny sang, hun er virkelig ikke garantert å få representere.

Anonymkode: 22d5d...b38

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt rett. Det er jo ingen garantier for at sangen hun evt skulle konkurrert med til neste år hadde vært et vinnermateriale på lik linje med årets sang... 

Anonymkode: 70664...005

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Langt ifra! Du får lese avisene ordentlig. Hun får mulighet til å konkurrere om en finaleplass med en ny sang, hun er virkelig ikke garantert å få representere.

Anonymkode: 22d5d...b38

Ja, og det har hun takket nei til.

Anonymkode: e6885...667

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg syns det er urettferdig, og en slags "innrømmelse" om at de kanskje ikke er helt sikre på om hun faktisk hadde vunnet uten stemmetrøbbelet. Hvis NRK mener at hun vant fortjent, da burde hun også få muligheten å representere Norge. Årets finale er avlyst, da hadde det vært rettferdig at hun fikk representert Norge til neste år, selv med en ny sang. Hun har takket nei til å stille opp i en ny norsk finale, og det er jo forståelig. Det koster mye tid, penger og ikke minst energi å bli med på det sirkuset der en gang til, og etter alt det styret det har vært i år, skjønner jeg godt at hun ikke vil det.

Anonymkode: 32762...e3a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg syns det er urettferdig, og en slags "innrømmelse" om at de kanskje ikke er helt sikre på om hun faktisk hadde vunnet uten stemmetrøbbelet. Hvis NRK mener at hun vant fortjent, da burde hun også få muligheten å representere Norge. Årets finale er avlyst, da hadde det vært rettferdig at hun fikk representert Norge til neste år, selv med en ny sang. Hun har takket nei til å stille opp i en ny norsk finale, og det er jo forståelig. Det koster mye tid, penger og ikke minst energi å bli med på det sirkuset der en gang til, og etter alt det styret det har vært i år, skjønner jeg godt at hun ikke vil det.

Anonymkode: 32762...e3a

Jeg synes det er helt riktig at det ble gjort sånn siden stemmingen ikke ble gort på riktig måte., men veldig synd for Ulrikke at hun får lide for stemmetullet til NRK

Anonymkode: e6885...667

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel like urettferdig som andre ting er for andre. De som har trent seg opp til OL, bryllup som må utsettes, konfirmasjoner, russefeiring, osv. Noe kan gjøres senere, andre ting blir bare ikke noe av. Sånn er det nå. 

Anonymkode: 890ce...3c8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun takket nei. Hun fikk tilbud og takket nei. Hennes egen avgjørelse. 

Anonymkode: 8083d...984

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hun takket nei. Hun fikk tilbud og takket nei. Hennes egen avgjørelse. 

Anonymkode: 8083d...984

Hun fikk tilbud om å starte igjen som finalist i de norske rundene, ikke om å stille som representant for Norge. Stor forskjell.

Anonymkode: 22d5d...b38

Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hun fikk tilbud om å starte igjen som finalist i de norske rundene, ikke om å stille som representant for Norge. Stor forskjell.

Anonymkode: 22d5d...b38

Vi kan jo ikke sende avgårde noe vi ikke vet hva er engang. Såpass skjønner du vel? 

Anonymkode: 70664...005

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Vi kan jo ikke sende avgårde noe vi ikke vet hva er engang. Såpass skjønner du vel? 

Anonymkode: 70664...005

Jeg diskuterer det faktum at hun ikke kommer videre på bakgrunn av det som står i media. Ikke tolk alt som du selv føler for.

Anonymkode: 22d5d...b38

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg diskuterer det faktum at hun ikke kommer videre på bakgrunn av det som står i media. Ikke tolk alt som du selv føler for.

Anonymkode: 22d5d...b38

Hvorfor mener du at hun skulle fått plassen direkte? Hun kunne deltatt på nytt med en ny sang, og kunne gått videre da, men det ønsket hun jo ikke.

Anonymkode: e6885...667

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes alle deltagere burde bare komme rett videre. Er ikke deres skyld at den ble avlyst i år

Anonymkode: e613f...e73

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den sangen var så dårlig at den hadde sannsynligvis røket før finalen.

Anonymkode: 1e36e...f85

Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Den sangen var så dårlig at den hadde sannsynligvis røket før finalen.

Anonymkode: 1e36e...f85

Den var jo en av storfavorittene rundt om i Europa, så den hadde nok hatt gode sjanser til å både komme til finalen, og til å gjøre det bra i finalen.

Anonymkode: 32762...e3a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...