Gå til innhold

Dere som har slutta å røyke.


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Når på døgnet slutta dere? Jeg har alltid tenkt at det er best å slutte fra morgenen av, men så er det jo DA jeg har aller mest lyst på en røyk. Så jeg vet ikke. Er det bedre å bestemme seg for at jeg skal slutte klokka 14 for eksempel???

Jeg tror det beste for meg er å slutte tvert, tviler på at å trappe ned går...

Anonymkode: 03cae...b53

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg bare slutta en kveld, i et selskap faktisk. Brukte litt tid på å forberede meg mentslt først. Når jeg tok en røyk kjente jeg på om det virkelig var så godt som jeg hadde tenkt, la merke til den ekle lukta, kjente at jeg følte meg litt kvalm og litt svimmel. Så etter en stund så hadde jeg mer lyst til å la være å tenne den røyken, enn å røyke den. 10 år siden nå. Jeg tok min første røyk for 32 år siden. 

Anonymkode: 17ff1...5eb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg slutta på morgenen, men det var fordi jeg tok en graviditetstest da jeg stod opp, og den var positiv.

Anonymkode: 1961d...34b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg slutta en lørdag morgen. Sov lenge og når jeg våknet var det 9 timer siden siste røyk. Følte da jeg var godt i gang😅Dette er 4 år siden , men jeg brukte nikotintyggis lenge da😏

Anonymkode: 0f67c...129

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For meg ble røykeslutten etter at pakken var slutt, så 31 januar kl 13 tok jeg min siste sigarett og gikk over på damping. Ikke rørt en sigarett siden 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, Daquiry skrev:

For meg ble røykeslutten etter at pakken var slutt, så 31 januar kl 13 tok jeg min siste sigarett og gikk over på damping. Ikke rørt en sigarett siden 😊

Er det ikke nikotin i dette også? Flytter du ikke bare avhengigheten? Du må jo slutte med dette også. Uansett gratulerer, ikke lett å stumpe røyken 😩

Anonymkode: 52164...01e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg sluttet en onsdags kveld. Siste røyken hadde jeg ca. 16:30, da visste jeg ikke at det skulle bli min siste røyk. Det var halvveis planlagt. Røykeslutt var planlagt, men ikke tidspunkt. Jeg fant aldri riktig tidspunkt, så jeg bestemte meg bare for å ikke ta neste røyk 😅 Nesten 2 år siden! 
Lykke til!

Anonymkode: dc89a...456

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg slutta på morgenen, men det var fordi jeg tok en graviditetstest da jeg stod opp, og den var positiv.

Anonymkode: 1961d...34b

Har slutta av samme grunn selv en gang, DET alternativet er uaktuelt nå!! 🤣🤣🤣

HI

Anonymkode: 03cae...b53

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg bare slutta en kveld, i et selskap faktisk. Brukte litt tid på å forberede meg mentslt først. Når jeg tok en røyk kjente jeg på om det virkelig var så godt som jeg hadde tenkt, la merke til den ekle lukta, kjente at jeg følte meg litt kvalm og litt svimmel. Så etter en stund så hadde jeg mer lyst til å la være å tenne den røyken, enn å røyke den. 10 år siden nå. Jeg tok min første røyk for 32 år siden. 

Anonymkode: 17ff1...5eb

Wow!! I et selskap faktisk!! Godt gjort!!

Anonymkode: 03cae...b53

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg sluttet en onsdags kveld. Siste røyken hadde jeg ca. 16:30, da visste jeg ikke at det skulle bli min siste røyk. Det var halvveis planlagt. Røykeslutt var planlagt, men ikke tidspunkt. Jeg fant aldri riktig tidspunkt, så jeg bestemte meg bare for å ikke ta neste røyk 😅 Nesten 2 år siden! 
Lykke til!

Anonymkode: dc89a...456

Tenk om jeg hadde greid å være så fornuftig! 😉 

Anonymkode: 03cae...b53

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Daquiry skrev:

For meg ble røykeslutten etter at pakken var slutt, så 31 januar kl 13 tok jeg min siste sigarett og gikk over på damping. Ikke rørt en sigarett siden 😊

Haha, jeg giftet meg 31. januar kl. 13. 17 år siden nå. Godt tidspunkt, det 😅

Anonymkode: e366a...9fd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...