Gå til innhold

Kan far krever flere timer?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Barnet er syk så hun kunne ikke være med far på samvær.. og nå krever far extra timer for den samværen som ikke ble til. Vi har en avtale at det er 2 ganger i uken i 2 timer. Vi klarer så vidt og sammarbeide og far blander inn den sakkyndige at hun har sagt det samme, men hun har ikke svart en eneste melding på meg.. Og der det står at det må være kortest mulig samvær pga viruset..

Og det verste er et min far kommer med så mye rart at nå kommer ungen din til og bli fratatt og at han er 100% sikker på det og at han har sitt det. 

Anonymkode: b7c20...f90

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi er mange her på forumet som virkelig sliter med farlige fedre som truer med rettsapparat.

Saken din pulveriserer all empati man kan ha for en mor. Du er verre enn moren i valdressaken😥

Anonymkode: 989d4...c56

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jesus. Trodde det var snakk om 14 dager jeg. 
Kanskje barnet har det best med å kun være med far?

Anonymkode: b7951...9f9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jesus. Trodde det var snakk om 14 dager jeg. 
Kanskje barnet har det best med å kun være med far?

Anonymkode: b7951...9f9

for folk begynner og dømme herregud, vi har nettop begynt og bli syke.. og føle med hostingen og hodepinnen.. Har tilbydd  far facetime med barnet. Men nei det vil han ikke. Folk her er får farsvennelige uten og vite bakgrunnen til fleste tråder som ligger ut her.

Anonymkode: b7c20...f90

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det veldig vanskelig å gi far to timer? Er det ikke fint for barnet at far ønsker å se sin sønn/datter? Det er snakk om to usle timer. Litt velvilje kan vel du vise også? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

for folk begynner og dømme herregud, vi har nettop begynt og bli syke.. og føle med hostingen og hodepinnen.. Har tilbydd  far facetime med barnet. Men nei det vil han ikke. Folk her er får farsvennelige uten og vite bakgrunnen til fleste tråder som ligger ut her.

Anonymkode: b7c20...f90

Dine tråder er veldig gjenkjennelige altså, du har ikke tenkt på å ta til deg noe av det som blir sagt til deg da?

Anonymkode: 860aa...339

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis får kun har to timer to ganger i uka skjønner jeg veldig godt at han verner om disse timene.

Klarer du ikke gi han de en annen dag er det du som er vanskelig ikke han.

Husk at samværet er for barnet skal bli kjent med begge foreldre.

Anonymkode: 79f0d...a28

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du som mor er selvsagt primærforelder og kontrollerer nesten alt rundt barnet.

Skjønner at det er vanskelig å se at far, som sekundærforelder har noe å bidra med. Svært mange har det sånn!

Men jeg synes du skal tenke at far kanskje er glad i barnet sitt siden han vil bidra og at barnet kan ha godt av tiden sammen med han. -Selv om rutinene der kanskje ikke er like ryddige og skiller seg fra oppleggegget hos deg.

Anonymkode: 00902...082

Lenke til kommentar
Del på andre sider

leste myndighetene der det var anbefalt korte samværs tid pga viruset for barnets skyld, Men folk her tenker mest på faren en barnet. Jeez 

Anonymkode: b7c20...f90

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, Anonym bruker skrev:

leste myndighetene der det var anbefalt korte samværs tid pga viruset for barnets skyld, Men folk her tenker mest på faren en barnet. Jeez 

Anonymkode: b7c20...f90

2 Timer 2 ganger i uka ER kort samværstid.

Anonymkode: 79f0d...a28

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

23 minutter siden, Anonym bruker skrev:

leste myndighetene der det var anbefalt korte samværs tid pga viruset for barnets skyld, Men folk her tenker mest på faren en barnet. Jeez 

Anonymkode: b7c20...f90

Nei, alle her tenker på barnet. Men du tenker bare på deg selv, og bruker barnet som en unnskyldning

Anonymkode: 860aa...339

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Nei, alle her tenker på barnet. Men du tenker bare på deg selv, og bruker barnet som en unnskyldning

Anonymkode: 860aa...339

så at barnet er syk er den en unnskyldning?herregud

Anonymkode: b7c20...f90

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Anonym bruker skrev:

så at barnet er syk er den en unnskyldning?herregud

Anonymkode: b7c20...f90

Når man har ropt ulv sånn ca ti tusen ganger her inne, så har folk vondt for å tro på deg

Anonymkode: 860aa...339

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du trenger seriøst å realitetsorienteres. Har aldri vært borti noen som er så på viddene som deg. 

Anonymkode: 7dc9b...1d1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Når man har ropt ulv sånn ca ti tusen ganger her inne, så har folk vondt for å tro på deg

Anonymkode: 860aa...339

hva faen? dette er andre innlegget mitt folk er så vemmelige her ser jeg. Om du ikke har noe bedre å si bla videre til et «hat» tråd elsn takk for meg

Anonymkode: b7c20...f90

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Du trenger seriøst å realitetsorienteres. Har aldri vært borti noen som er så på viddene som deg. 

Anonymkode: 7dc9b...1d1

samme med deg🤷‍♀️

Anonymkode: b7c20...f90

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

hva faen? dette er andre innlegget mitt folk er så vemmelige her ser jeg. Om du ikke har noe bedre å si bla videre til et «hat» tråd elsn takk for meg

Anonymkode: b7c20...f90

Alle kjenner deg igjen

Anonymkode: 860aa...339

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem er du egentlig bekymret for? Det er jo barnet som er sykt, så da er det faren som tar risikoen? Skulle skjønt deg litt bedre om det var omvendt. 🤷‍♀️

Anonymkode: 66d98...707

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Er hun blitt 1,4 år nå? På tide å begynne å spille trompet!

Anonymkode: 700c5...7f8

hva faen? 😂😂  hvem spiller trompet du?

Anonymkode: b7c20...f90

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...