Anonym bruker Skrevet 26. mars 2020 #1 Skrevet 26. mars 2020 Vil flytte, er møkk lei Østlandet. Har masse familie der oppe som vi er sammen med hver sommer, og andre ferier om mulig. Jeg syns Volda er finest egentlig, men hva mener dere? Har barn i skolealder og bhg. Hvor lett er det å komme inn i miljøet? Har noen venninner der og. Hvor lett er det å få jobb? Jeg er innen helse og han håndtverker. Skriv gjerne litt om miljø, skole, pluss og minus. Har grublet på dette lenge, ihverfall mtp unga, dra de bort fra venner, skole, idrett osv. Men barn er kanskje tilpasningsdyktige. De er 11, 8 og 5 år. Er det galskap å gjøre noe sånt? Anonymkode: 35717...020
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2020 #2 Skrevet 26. mars 2020 Med barna hadde jeg valgt Ørsta, større tilbud der. Når jeg blir pensjonist hadde jeg valgt Volda. Enig at det er fint 😄 Anonymkode: a3626...2ec
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2020 #3 Skrevet 26. mars 2020 1 time siden, Anonym bruker skrev: Med barna hadde jeg valgt Ørsta, større tilbud der. Når jeg blir pensjonist hadde jeg valgt Volda. Enig at det er fint 😄 Anonymkode: a3626...2ec Ja, det er sant, mer tilbud i Ørsta. Men er ikke så langt fra Volda..hehe..takk for svar, veit ikke hva jeg skal gjøre, men drømmer😊 Anonymkode: 35717...020
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2020 #4 Skrevet 26. mars 2020 Ørsta har mer mobbing på skolene enn volda virker det som. Volda er fint og trivelig og de er vant med innflyttere pga høyskolen osv. Anonymkode: 77577...1b6
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2020 #5 Skrevet 26. mars 2020 1 time siden, Anonym bruker skrev: Ørsta har mer mobbing på skolene enn volda virker det som. Volda er fint og trivelig og de er vant med innflyttere pga høyskolen osv. Anonymkode: 77577...1b6 Å ja, har de det ja, det er ikke bra. Sant det, kanskje lettere å komme inn i miljøet i Volda, er der jeg syns det er finest og. Men ikke ofte det er noe til salgs der, mest Ørsta. Og veldig lite eneboliger som da ikke er alt for gamle. Men hvordan er det å rive opp ungene fra det kjente da? Det syns jeg er vanskelig, men burde gjøre det nå før de blir for gamle. Takk for svar. Hi Anonymkode: 35717...020
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå