Gå til innhold

Wow! En gledens dag....Krekar er ute av Norge.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trodde de aldri skulle få det til. Greit med andre nyheter enn bare korona også. 

Anonymkode: a9b9d...545

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Veit ikke helt jeg, sånne folk som Krekar er farlige.

En sint Krekar og hans følgere er kanskje ikke så greit det heller...

Skjønner godt at Norge vil ha han ut, og er fornøyd med å ha klart det, men samtidig er det litt skummelt at han faktisk ble sendt ut også. Gudene vet hva han og hans følgere kan finne på.

Anonymkode: d6853...011

Skrevet
2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Veit ikke helt jeg, sånne folk som Krekar er farlige.

En sint Krekar og hans følgere er kanskje ikke så greit det heller...

Skjønner godt at Norge vil ha han ut, og er fornøyd med å ha klart det, men samtidig er det litt skummelt at han faktisk ble sendt ut også. Gudene vet hva han og hans følgere kan finne på.

Han skal i fengsel. Det er derfor han er sendt ut.

Anonymkode: 419f0...339

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Han skal i fengsel. Det er derfor han er sendt ut.

Jeg vet det, men det er alikevel sånn at han har mange "følgere" og han kan da diktere allverdens til dem selv om han er i fengsel.

Skrevet

Lurer på hva de mener med:

"Hun (justisminister Monica Mæland) forteller at vedtaket om utlevering har vært utsatt fram til det var forsvarlig å utlevere ham til Italia. Dette er blant annet på grunn av coronasituasjonen."

Anonymkode: e5505...2be

Skrevet

Jeg vet det, men det er alikevel sånn at han har mange "følgere" og han kan da diktere allverdens til dem selv om han er i fengsel.

Det kan han neppe, han får ikke tilgang til følgerne når han er dømt for konspirasjon.

Skrevet

Lurer på hva de mener med:

"Hun (justisminister Monica Mæland) forteller at vedtaket om utlevering har vært utsatt fram til det var forsvarlig å utlevere ham til Italia. Dette er blant annet på grunn av coronasituasjonen."

Brynjar Meling ville at han skulle slippe å dra til Italia, og argumenterte med Krekars alder.

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Det kan han neppe, han får ikke tilgang til følgerne når han er dømt for konspirasjon.

Enda verre... Han er ganske intelligent, men jeg tror ikke følgerne hans er det. Så nå skal de hevne han uten noen til å lede seg, det blir nok bra tenker jeg.

Skrevet

Tok jo mange år men jeg er skeptisk at han ble utlevert til Italia akkurat nå. Hele tiden ble det påpekt at han ikke kunne utleveres til hjemlandet fordi da ville han bli truet med dødsstraff, men å utlevere til corona-herjet Italia er greit?

Skrevet
Akkurat nå, Mia_73 skrev:

Tok jo mange år men jeg er skeptisk at han ble utlevert til Italia akkurat nå. Hele tiden ble det påpekt at han ikke kunne utleveres til hjemlandet fordi da ville han bli truet med dødsstraff, men å utlevere til corona-herjet Italia er greit?

Så lenge han ikke skal ut i samfunnet, er han da ikke i faresonen. Og samme sykdom herjer over alt. Han har ikke beskyttelse fra helsa, han skulle beskyttes fra drap.

Skrevet
2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Enda verre... Han er ganske intelligent, men jeg tror ikke følgerne hans er det. Så nå skal de hevne han uten noen til å lede seg, det blir nok bra tenker jeg.

Tror du tillegger han litt mer makt enn han har. 

Skrevet
3 minutter siden, Mia_73 skrev:

Poenget er at dersom han blir henrettet kan han bli martyr, det vil ikke nødvendigvis skje om han dør av sykdom

Skrevet
4 minutter siden, Mia_73 skrev:

Da gjelder det at han er flink med å vaske hender og holder avstand til andre. 

Anonymkode: a9b9d...545

Skrevet
26 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Så lenge han ikke skal ut i samfunnet, er han da ikke i faresonen. Og samme sykdom herjer over alt. Han har ikke beskyttelse fra helsa, han skulle beskyttes fra drap.

Skjønner det, men det gir en litt rar ettersmak.

Jeg er glad at han endelig er borte, en ble jo provosert hvor lang tid han klarte å klore seg fast i Norge. Håper han holder seg frisk og ikke kommer tilbake hit.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...