Gå til innhold

Levere en presentasjon

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gutten min går i 6 trinn. Han skal skrive en presentasjon av en forfatter. Han gjorde det i går når jeg var på jobb. Skulle se over nå før han sender inn. Han hadde skrevet mye og limt inn bilder. Men så sier han at han hadde funnet info på forskjellige nettsider. Og det er greit, det skal dem gjøre. Men han hadde kopiert fra nettsidene og limt inn på prestasjonen. Jeg vet ikke om det er lov. Han skal vel finne info og skive det selv? Usikker på om jeg skal be han gjøre alt på nytt? Hva hadde du gjort?

Anonymkode: b71ad...19f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde latt det passere denne gangen, men forklart ham om hvordan han skal gjøre det en annen gang. 

Anonymkode: f8464...3d4

Skrevet

Jeg hadde latt ham levere, og så fikk læreren eventuelt kommentere kopieringen hans.

Skrevet

I 6.klasse kan jeg ikke tro at det er så farlig. Læreren vil nok gi han tilbakemelding på om han må gjøre det annerledes neste gang.

Skrevet

Min 6 klassing hadde en slik oppgave denne uken . I oppgaveteksten stod det at det var lov å finne stoff på forskjellige nettsider men man skulle skrive med egne ord. Hvis det ikke spesifikt står noe slikt så hadde jeg latt barnet levere oppgaven😊

Skrevet

Han skal selvfølgelig skrive med egne ord. 

Skrevet

Jeg hadde satt meg ned sammen med han og bedt han skrive med egne ord. 

Anonymkode: 26d73...e40

Skrevet

Jeg har en 7. klassing og de har fått klar beskjed om at det ikke er lov. Ikke bare fordi de ikke lærer av det, men fordi det faktisk ikke er lov å kopiere det andre har skrevet. Ikke alvorlig når det er en 6.klassing sin oppgave, men likevel noe de bør lære med en gang. 

Jeg hadde fått han til å endre det. 

Anonymkode: eb6ad...669

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...