Anonym bruker Skrevet 26. mars 2020 #1 Skrevet 26. mars 2020 Har over lengre tid vært usikker på mine følelser for samboer.Vi har hatt noen vanskelige år begge to. Jeg har hatt en annen i tankene også, men nå har jeg bestemt meg for å kutte kontakten med han og satse på oss. Vi har ikke gått i par-terapi(nærmeste er 3 timer kjøretur unna 1 vei!?)så det har vi ikke klart å prioritert pga hverdagen er som den er. Hvis noen har noen gode tips på veien så tar vi gledelig imot.💗 Anonymkode: 63779...2eb
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2020 #2 Skrevet 26. mars 2020 Jeg tror det å velge vil gi deg mer ro til å investere i det du har. Og kanskje det at vi er i koronatid også gjør at dere får mer tid til hverandre og å gjøre små gode ting sammen, stryke hverandre over ryggen og si gode ting og bygge et bål og steke ostesmørbrød på... Anonymkode: b51c2...8b8
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2020 #3 Skrevet 26. mars 2020 6 timer siden, Anonym bruker skrev: Jeg tror det å velge vil gi deg mer ro til å investere i det du har. Og kanskje det at vi er i koronatid også gjør at dere får mer tid til hverandre og å gjøre små gode ting sammen, stryke hverandre over ryggen og si gode ting og bygge et bål og steke ostesmørbrød på... Anonymkode: b51c2...8b8 Datt ut med bygge bål, men ellers mye fornuftig du kom med😄👍🏻 vi jobber begge fullt i denne korona-tiden, men klarer sikkert å få litt tid på kveldene etter unga er lagt seg😊Skal bli flinkere til å sette av tid... Anonymkode: 63779...2eb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå