Gå til innhold

Jeg har tatt et valg

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har over lengre tid vært usikker på mine følelser for samboer.Vi har hatt noen vanskelige år begge to.

Jeg har hatt en annen i tankene også, men nå har jeg bestemt meg for å kutte kontakten med han og satse på oss.
Vi har ikke gått i par-terapi(nærmeste er 3 timer kjøretur unna 1 vei!?)så det har vi ikke klart å prioritert pga hverdagen er som den er.

Hvis noen har noen gode tips på veien så tar vi gledelig imot.💗

Anonymkode: 63779...2eb

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror det å velge vil gi deg mer ro til å investere i det du har. Og kanskje det at vi er i koronatid også gjør at dere får mer tid til hverandre og å gjøre små gode ting sammen, stryke hverandre over ryggen og si gode ting og bygge et bål og steke ostesmørbrød på...

Anonymkode: b51c2...8b8

Skrevet
6 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg tror det å velge vil gi deg mer ro til å investere i det du har. Og kanskje det at vi er i koronatid også gjør at dere får mer tid til hverandre og å gjøre små gode ting sammen, stryke hverandre over ryggen og si gode ting og bygge et bål og steke ostesmørbrød på...

Anonymkode: b51c2...8b8

Datt ut med bygge bål, men ellers mye fornuftig du kom med😄👍🏻
vi jobber begge fullt i denne korona-tiden, men klarer sikkert å få litt tid på kveldene etter unga er lagt seg😊Skal bli flinkere til å sette av tid...

Anonymkode: 63779...2eb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...