Anonym bruker Skrevet 25. mars 2020 #1 Skrevet 25. mars 2020 Hvordan har dere det i forhold til hvilke oppg/det dere skal gjøre hjemme? Bestemmer dere selv? Anonymkode: 76de1...b6a
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2020 #2 Skrevet 25. mars 2020 Både óg. Vi skriver på årsplan. Her er vi fordelt to og to på ulike områder. Deler i office 365. Vi leser faglitteratur, lager opplegg som sendes til barn og foreldre, ringer foreldre, har pedagogmøter på teams og mye mer. Anonymkode: c8665...4d7
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2020 #3 Skrevet 25. mars 2020 Både og her også, fått en liste med oppgaver; lese faglitteratur, forberede oss til møter som har blitt fremskyndet på ubestemt tid. Kommuniserer i Teams, informasjon fra styrer, fra kommunen, forslag til oppgaver. Har sortert bilder i mapper, startet lage språkopplegg for våren, forberede foreldresamtaler. Jeg har også hjemmeskole for barna mine i 2. og 3. klasse, så er begrenset hvor mye jeg får gjort hver dag, men gjør så godt jeg kan. Anonymkode: 85899...bf7
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2020 #4 Skrevet 25. mars 2020 Ja lurte litt siden vi må være mye på jobb. Har vi hjemmekontor er forventningene høye og om jeg da må ha barna, så må jeg bruke sykt barn dag. Jeg strekker virkelig ikke til da, med tvillinger på 3 år og en i 5 klasse. Mannen er lege og har d ganske travelt😅 Anonymkode: 76de1...b6a
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2020 #5 Skrevet 25. mars 2020 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Ja lurte litt siden vi må være mye på jobb. Har vi hjemmekontor er forventningene høye og om jeg da må ha barna, så må jeg bruke sykt barn dag. Jeg strekker virkelig ikke til da, med tvillinger på 3 år og en i 5 klasse. Mannen er lege og har d ganske travelt😅 Anonymkode: 76de1...b6a Jeg har vært ærlig med min styrer og ped.leder kollegaene at det har vært krevende og viktig å finne formen på hjemmeskole, balansen i mamma/lærer/ jobb rollene og at dagene går unna. Har spurt om jeg skal føre opp noen sykt barn dager da jeg får dårlig samvittighet for å ikke gjøre like mye som de andre ped.lederne. Bare meg av pedagogene som har små skolebarn så håper forståelse for ulikhetene. Tvillinger på 3 er jo travelt i seg selv. Anonymkode: 85899...bf7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå