Gå til innhold

Teams + naken = sant?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dere lærere. Er det riktig at dere ser barna når de jobber på teams? Så når jeg har flydd foran kamera i undertøy så har dere sett meg? 😑

Anonymkode: ea574...49e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe...

Unn nå de stakkars lærerne litt gøy i disse hjemmekontortider. De jobber og står på for å gi barna våre et godt tibud. 😜

Anonymkode: 437ef...1f1

Skrevet

Du er nødt til å aktivere kameraet og være i en videosamtale. Det har også en funksjon hvor du kan blure bakgrunnen. 

Anonymkode: 19d4d...0b6

Skrevet

Sjekket på innstillinger at kamera tilgang var aktivert. Finner det vel ut når både naturfagslæreren og jeg rødmer første skoledag.. 👀

Skrevet

At kameraet er aktivert betyr bare at det er mulig å ha videosamtale. Tviler på at noen sitter hele skoledagen og har gruppesamtaler med klassen. Det er mye bakgrunnsstøy, det hakker noen ganger og blir helt kaos hvis alle skal være på samtidig. 

Anonymkode: 970d1...d69

Skrevet
23 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Sjekket på innstillinger at kamera tilgang var aktivert. Finner det vel ut når både naturfagslæreren og jeg rødmer første skoledag.. 👀

He-he... om han i det hele tatt har sett deg så vil jeg tro dette er et av de morsomme minnene fra koronakrisen ;) Du vil nok også komme dit at du ser det etterhvert ;)

Anonymkode: ff7b0...aac

Skrevet

Haha, jeg kom sosende i kort nattkjolen da de hadde gruppesamtale med klassen. Da var klokken 13 🙈🤪 Kom meg rimelig kjapt ut av bildet da ja 😅  Uff det var flaut! 

Anonymkode: 0057e...cb4

Skrevet

Man kan bare se det om noen har vært med i et videmøte og så gått uten å gå ut av vinduet, og andre parter sitter igjen på samme måte. Så det er ganske trygt😅

Skrevet

Ikke sikkert du synes i det hele tatt. Jeg sto rett bak barnet mitt og vinket til læreren da de to hadde videosamtale. Han så meg slett ikke selvom jeg så meg selv på skjermen. Så jeg tror ikke du trenger være så nervøs for dette.

Anonymkode: bc99d...2f8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...