Anonym bruker Skrevet 25. mars 2020 #1 Skrevet 25. mars 2020 ....særlig for de som har brukt tusenvis på buss, klær mm... Anonymkode: 7c24e...b91
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2020 #2 Skrevet 25. mars 2020 Har stor forståelse for at det må være kjempekjipt. Og likevel... kanskje det vil være positivt for russ fremover, for slik russefeiringen har utviklet seg de seneste årene er helt vilt og helt horribelt, både med tanke på hvor mye mange har brukt på bil/buss og også alt presset rundt hva som "aksepteres" og ikke. Anonymkode: d184f...9ae
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2020 #3 Skrevet 25. mars 2020 13 minutes ago, Anonym bruker said: ....særlig for de som har brukt tusenvis på buss, klær mm... Anonymkode: 7c24e...b91 ikke noe og sutre over Anonymkode: cd6bb...71e
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2020 #4 Skrevet 25. mars 2020 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: ikke noe og sutre over Anonymkode: cd6bb...71e Hører heller ikke spesielt med sutring fra russ, altså. Ikke her jeg bor iallfall. Syns de har vært overraskende flinke til å høre etter, følge råd og retningslinjer, og til å finne alternative måter å holde kontakt på. Det er jo vi voksne som sutrer, noe helt vanvittig også. Ser det overalt! «Buhu, påsken er ødelagt, får ikke dra på hytta» «buhu, alle sier jeg må avlyse bursdagsfesten til ungen min» «buhu, konfirmasjonen blir utsatt» og den som går igjen aller mest «buhu, jeg får ikke dra på hytta». Jeg føler faktisk med russen. Dette har de gledet seg til lenge! Selv de som ikke har brukt penger på det. Og nå er alt avlyst. Klart det må være skikkelig surt. Anonymkode: 58b56...716
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2020 #5 Skrevet 25. mars 2020 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Hører heller ikke spesielt med sutring fra russ, altså. Ikke her jeg bor iallfall. Syns de har vært overraskende flinke til å høre etter, følge råd og retningslinjer, og til å finne alternative måter å holde kontakt på. Det er jo vi voksne som sutrer, noe helt vanvittig også. Ser det overalt! «Buhu, påsken er ødelagt, får ikke dra på hytta» «buhu, alle sier jeg må avlyse bursdagsfesten til ungen min» «buhu, konfirmasjonen blir utsatt» og den som går igjen aller mest «buhu, jeg får ikke dra på hytta». Jeg føler faktisk med russen. Dette har de gledet seg til lenge! Selv de som ikke har brukt penger på det. Og nå er alt avlyst. Klart det må være skikkelig surt. Anonymkode: 58b56...716 Og jeg sutrer tydeligvis så mye over at hyttefolket sutrer at jeg måtte skrive det to ganger 😂 Anonymkode: 58b56...716
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2020 #6 Skrevet 25. mars 2020 Klart det er kjipt, de har jo gledet seg lenge til dette. Bussene får de jo solgt igjen, men klærne har de vel ikke brukt enda. Russen på vår skole rakk akkurat å ha den store grisefesten, så det var jo kjekt. Ellers er jeg imponert over holdningene til ungdommene. De hiver seg rundt, følger undervisning på nett og holder seg hjemme. De sutrer i hvert fall mye mindre enn befolkningen på 40 + som ikke får ta med pappdunken på hytta i påsken. Anonymkode: ec6e2...98d
Blop Skrevet 25. mars 2020 #7 Skrevet 25. mars 2020 16 minutter siden, Anonym bruker skrev: ikke noe og sutre over Anonymkode: cd6bb...71e Ingenting er noe å sutre over. Uansett. Basta bom. At folk ikke får sett familie, at man ikke kan besøke kjæresten, at man ikke kan dra på kafé, ikke kan gi noen en klem, ikke gå på kino, ikke få ha den russetiden man så for seg, ikke ha det livet man hadde. Ikke noe gir deg rett til å klage, sutre eller uttrykke misnøye. Smil og si det er fint. Faen ass, jeg skjønner ikke at det ikke er lov å ha følelser og gi uttrykk for det. Jeg har kreft, har ikke sett andre enn kjernefamilien og sykehuspersonell de siste ukene. Jeg skulle besøke familie på annen kant av landet i påsken men det utgår selvfølgelig. Det er kjipt og dritt. Det betyr ikke at jeg ikke har empati med andre mennesker og lar de syte eller beklage seg over at livet er snudd opp ned.
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2020 #8 Skrevet 25. mars 2020 Fører antakelig til grunnlag for bedre standpunktkarakterer for dem som hadde planer om en heftig russetid. For dem er dette utelukkende positivt. Egentlig er det jo helt vanvittig å feste i ukesvis, midt i innspurten, i repetisjonen, inn mot eksamen. Dessuten: Å feire før man har avlagt og bestått eksamen er jo idioti. Det er mange som stryker og ikke får vitnemål, da har de feiret noe de ikke mestret. Flaut. Anonymkode: dcbb4...315
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2020 #9 Skrevet 25. mars 2020 Kjipt å være menneske i år... Anonymkode: 92ce7...813
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2020 #10 Skrevet 25. mars 2020 48 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hører heller ikke spesielt med sutring fra russ, altså. Ikke her jeg bor iallfall. Syns de har vært overraskende flinke til å høre etter, følge råd og retningslinjer, og til å finne alternative måter å holde kontakt på. Det er jo vi voksne som sutrer, noe helt vanvittig også. Ser det overalt! «Buhu, påsken er ødelagt, får ikke dra på hytta» «buhu, alle sier jeg må avlyse bursdagsfesten til ungen min» «buhu, konfirmasjonen blir utsatt» og den som går igjen aller mest «buhu, jeg får ikke dra på hytta». Jeg føler faktisk med russen. Dette har de gledet seg til lenge! Selv de som ikke har brukt penger på det. Og nå er alt avlyst. Klart det må være skikkelig surt. Anonymkode: 58b56...716 Jeg bekymrer meg for at vi kommer til å se noe helt annet når russetiden skulle vært i gang.. Anonymkode: 92ce7...813
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2020 #11 Skrevet 25. mars 2020 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg bekymrer meg for at vi kommer til å se noe helt annet når russetiden skulle vært i gang.. Anonymkode: 92ce7...813 Hva da? Anonymkode: 4c71f...4c9
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2020 #12 Skrevet 25. mars 2020 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Jeg bekymrer meg for at vi kommer til å se noe helt annet når russetiden skulle vært i gang.. Anonymkode: 92ce7...813 Det kan jo hende du har rett i det! Håper ikke det, selvfølgelig. Dumt hvis noen få skal ødelegge for alle 😕 Anonymkode: 58b56...716
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2020 #13 Skrevet 25. mars 2020 53 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hører heller ikke spesielt med sutring fra russ, altså. Ikke her jeg bor iallfall. Syns de har vært overraskende flinke til å høre etter, følge råd og retningslinjer, og til å finne alternative måter å holde kontakt på. Det er jo vi voksne som sutrer, noe helt vanvittig også. Ser det overalt! «Buhu, påsken er ødelagt, får ikke dra på hytta» «buhu, alle sier jeg må avlyse bursdagsfesten til ungen min» «buhu, konfirmasjonen blir utsatt» og den som går igjen aller mest «buhu, jeg får ikke dra på hytta». Jeg føler faktisk med russen. Dette har de gledet seg til lenge! Selv de som ikke har brukt penger på det. Og nå er alt avlyst. Klart det må være skikkelig surt. Anonymkode: 58b56...716 Her dro de i gang en svær russefest, så her hørte de ikke etter Anonymkode: bf563...c68
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2020 #14 Skrevet 25. mars 2020 3 minutter siden, Anonym bruker skrev: Her dro de i gang en svær russefest, så her hørte de ikke etter Anonymkode: bf563...c68 Det er jo så utrolig synd Burde kanskje sagt at jeg bor en times tid utenfor Oslo, er kanskje verre i storbyene? Ikke fordi storbyungdom er noe verre enn andre, altså. De er kanskje bare fler? Anonymkode: 58b56...716
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2020 #15 Skrevet 25. mars 2020 Kjipt å være russ. Kjipt å være student og ikke få fullført studier. Kjipt å være 5 år og gå glipp av alt det kjekke førskolebarna gjør siste tiden i barnehagen. Kjipt å være permittert. Kjipt å være i risikogruppen og være redd for å dø. Kjipt å jobbe døgnet rundt for de i helsevesenet. Kjipt å være besteforeldre og ikke se barnebarn pga smitterisiko. Kjipt å ikke kunne dra på påskeferie. Listen fortsetter i det uendelige. Det er da man må telle sine velsignelser. I dag er jeg takknemlig for at jeg fant en kul spilleliste på Spotify og danset hemningsløst alene i stuen før middag. Nå skal jeg snart legge meg og lese ferdig boken. Anonymkode: eb151...637
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2020 #16 Skrevet 25. mars 2020 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Det er jo så utrolig synd Burde kanskje sagt at jeg bor en times tid utenfor Oslo, er kanskje verre i storbyene? Ikke fordi storbyungdom er noe verre enn andre, altså. De er kanskje bare fler? Anonymkode: 58b56...716 Det kan være de er, men jeg bor i en liten by, langt unna Oslo. Anonymkode: bf563...c68
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2020 #17 Skrevet 25. mars 2020 Min gutt er russ i år. Jeg spurte hva han syntes om at det ikke blir feiring. Han bare trakk på skuldrene og sa: sånn er det bare. Russedressen skal jeg selge til noen som er russ neste år Anonymkode: 11994...52e
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2020 #18 Skrevet 25. mars 2020 52 minutter siden, Blop skrev: Ingenting er noe å sutre over. Uansett. Basta bom. At folk ikke får sett familie, at man ikke kan besøke kjæresten, at man ikke kan dra på kafé, ikke kan gi noen en klem, ikke gå på kino, ikke få ha den russetiden man så for seg, ikke ha det livet man hadde. Ikke noe gir deg rett til å klage, sutre eller uttrykke misnøye. Smil og si det er fint. Faen ass, jeg skjønner ikke at det ikke er lov å ha følelser og gi uttrykk for det. Jeg har kreft, har ikke sett andre enn kjernefamilien og sykehuspersonell de siste ukene. Jeg skulle besøke familie på annen kant av landet i påsken men det utgår selvfølgelig. Det er kjipt og dritt. Det betyr ikke at jeg ikke har empati med andre mennesker og lar de syte eller beklage seg over at livet er snudd opp ned. God bedring til deg ❤️ Anonymkode: d184f...9ae
Blop Skrevet 25. mars 2020 #19 Skrevet 25. mars 2020 13 minutter siden, Anonym bruker skrev: God bedring til deg ❤️ Anonymkode: d184f...9ae Takk ♥️
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå