Gå til innhold

Hva gjør jeg? Ny jobb

Anbefalte innlegg

Skrevet

Saken er at jeg fikk ny jobb for 14 dager siden, rett etter ble jeg sendt hjem med PC for å jobbe hjemme. Jeg har omtrent ingen opplæring og dette er en veldig resultatbasert jobb. Jeg er alene med to barn og skal hjelpe til med skole (2 klasse) og underholde en 2 åring. Jeg makter ikke jobben, får det ikke til og leder er tydelig misfornøyd. Jeg kjenner hodet eksploderer snart fordi jeg skal lære meg en ny jobb alene hjemme og i tillegg være mamma. Jeg føler meg så mislykket på alle plan nå at jeg ønsker å gråte. Må jobbe både morgen og kveld for å få nok timer. Andre i samme situasjon?

Anonymkode: 4f478...c18

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da tar du 2-3 omsorgsdager (syktbarndager) i uken, jobber alle dagene, men kortere

Anonymkode: 51820...5d2

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Da tar du 2-3 omsorgsdager (syktbarndager) i uken, jobber alle dagene, men kortere

Kan man det altså? Det hadde nok hjulpet veldig 

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Regjeringen har sagt at man kan bruke disse dagene når man må ha barna hjemme på grunn av korona-stengte barnehage/skole. Man har også fått doblet kvoten av den grunnen.

Skrevet
28 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Saken er at jeg fikk ny jobb for 14 dager siden, rett etter ble jeg sendt hjem med PC for å jobbe hjemme. Jeg har omtrent ingen opplæring og dette er en veldig resultatbasert jobb. Jeg er alene med to barn og skal hjelpe til med skole (2 klasse) og underholde en 2 åring. Jeg makter ikke jobben, får det ikke til og leder er tydelig misfornøyd. Jeg kjenner hodet eksploderer snart fordi jeg skal lære meg en ny jobb alene hjemme og i tillegg være mamma. Jeg føler meg så mislykket på alle plan nå at jeg ønsker å gråte. Må jobbe både morgen og kveld for å få nok timer. Andre i samme situasjon?

Det er helt naturlig at man ikke makter alt i disse dager. Å takle ny jobb samtidig som man skal følge opp barn er jo nærmest umulig. 

Jeg har også hjemmekontor. Jeg nå jobbe på «odde» tider, dvs morgen og kveld, fordi jeg må bruke ende tid på å følge opp barna på dagtid. Det tenker jeg er helt greit men så er ikke mine så små som dine da!

Hvor er mannen? Han bør jo også være tilstede og ta seg av barna. Og du kan selvfølgelig bruke syke-barn dager

Anonymkode: 8e865...c36

Skrevet
46 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ja, du har krav på omsorgsfri disse dagene.

Anonymkode: a7725...849

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...